woensdag 17 oktober 2012

Snow place like home....,

Hallo lieve bloggers dank jullie wel voor jullie spontane antwoord
op mijn vraag, leuker met of zonder rose ondergrondje en de
meeste vinden het met sprekender dan zonder, sommige vinden het
allebei leuk, en er was er maar 1 die vindt het zonder leukerder.
Ik ga voor met......rose dank jullie wel voor jullie mening.
Nu even een simpel kaartje met een knipvelletje uit het HJ


De hulsttakjes  en de arreslee stempel zijn van MD de grote Clear Stamp is van
Penelope & Percy hier en daar wat plakparels, en het knipvel van Yvonne
creations dacht ? Waar het achtergrond papier van is weet ik niet ik koop nl
kleine pakjes ze worden door vieren gedeeld stuk goedkoper kan je vier
verschillende pakjes kopen inplaats van 1. En hier komt hij:



Less is more.........



14 opmerkingen:

Corrie zei

Wauw Ghea dit is een plaatje van een kaart,mooi gemaakt,leuk papier,geeft niks hoor als je niet hoe heet,het is mooi en daar gaat het uit eindelijk om, het is een schitterende kaart.
lieve groetjes Corrie

Ans Gilbert zei

Hoi Ghea,
Wat een lief, groen kerstkaartje, plaatje is inderdaad van Yvonnen,mooi die arreslee..schattig kaartje..

Liefs Ans

marion zei

Het is net een schilderijtje en zo mooi. Liefs, Marion

jolanda zei

prachtig kaartje

Wendy zei

Oooo wat een mooi plaatje Ghea! Schitterend gedaan hoor! Je vorige kaartje had ik nog niet gezien maar natuurlijk zojuist even teruggekeken....en ik ga ook voor het roze achtergrondje!
Groetjes, Wendy

Riet zei

Wat een schitterende kaart Ghea.

Liefs Riet.

Ellen zei

Prachtig Ghea...heel apart!
Liefs, Ellen

Ans S. zei

Prachtige kerstkaart, heel stijlvol.

Groetjes Ans

Henriëtte zei

Wow Ghea, wat een schitterende creatie heb je neergezet.
liefs Henriette.

krea2day.blogspot.com zei

Hallo Ghea

Wat een mooi kaartje is het geworden, net als Marion al schreef het is net een schilderijtje.

Groetjes Cynthia.

Diana zei

Simpel of niet, ik vind hem echt prachtig mooi Ghea.
Sluit me helemaal aan bij Marion en Cynthia.
Groetjes Diana.

Rema designs zei

Wat een mooi lief kaartje
Groetjes rebecca

Corrie zei

Wat een mooie kaart Ghea
prachtig zo met die hulsttakjes

Liefs Corrie

Anita Meijer zei

Wat een schitterend kaartje is dit Ghea, ik vind hem prachtig.
Liefs van Anita