donderdag 18 oktober 2012

Season's GREETINGS

Goedenmiddag,


Vandaag ga ik weer een kerstkaartje posten, kerst is wel
een van mijn favoriete kaartjes om te maken. Heerlijk ge-
zellige kerstmuziek op mijn computer en lekker knutselen.
Het is weer een digi van Mo Manning Little Elf Finn wat is
die toch leuk..

Deze kaart doet mee met de challenge
http://christmaschallenges.blogspot.nl/  sketch & kerststempel of digi
http://abcchristmaschallenge.blogspot.nl
http://2sisterschallengeblog.blogspot.nl/p/challenge-rules.html Anything Goes-Alles Mag

Het papier is van Papermanis A Silent Night
De tekststempel van MD Stampfairy Designs
De mal is van Joy
Ingekleurd met de copis en afgewerkt met distress inkt
en stardust van stickels een strikje en een belletje en de
mooie hulsttak is eveneens van MD
een taartenonderlegger en halve plakparels


Verder wil ik iedereen weer bedanken voor jullie lieve berichtjes, het is een
genot om ze te lezen. Ook heet ik mijn nieuwe volgers van harte welkom, leuk
dat jullie mijn blog gevonden hebben. Ik hoop dat we veel inspiratie bij elkaar
op kunnen doen. Dan wens ik jullie nog een hele fijne middag toe, ik zelf ga
zo naar mijn vriendin om haar een beetje wegwijs te maken op haar blog.





29 opmerkingen:

Plony zei

Geweldige kaart weer meis, helemaal super!!!!!!!
Ik zie dat je nu aan de 80 volgers zit, leuk hoor, het gaat gewoon nog lekker door en dat zal zéker zo blijven. Lekker bezig en het is heerlijk om van jou volger te zijn.......ik heb ervaring, hihihi.
Liefs van Plony!!!!!!

Corrie zei

Wat een schitterend kaartje Ghea
Die stempel is zeker leuk ik ben er helemaal weg van

Fijne dag
Liefs Corrie

Anita Meijer zei

Wat een geweldige kerstkaart heb je gemaakt Ghea, ik vind hem helemaal super geworden, en wat heb je die glitters toppie aangebracht, en eh die 100 ga je wel halen hoor, zeker weten.
Liefs van Anita

Ellen zei

Prachtig gedaan Ghea...toppie!
Liefs, Ellen

Corrie zei

Niet alleen de stempel is leuk, je héle kaart is super de luxe Ghea,wat een schattige kerstkaart.
lieve groetjes Corrie

Ans Gilbert zei

Hoi Ghea,
WOW..deze is ook weer super schattig..wat mooi..prachtige stempel..mal en alle details..super..

Liefs Ans

Henriëtte zei

Hoi Ghea, Wat een pracht van een kaart en hele leuke stempel.
Als je daar geen honderd volgers mee scoort dan weet ik het niet maar heel veel succes meis.
Liefs Henriette.

Yvonne van Bruggen zei

Wat een prachtige kerstkaart Ghea! Super!
Lieve groetjes, Yvonne

Cindy zei

Waauw Ghea, wat heb je dit weer mooi gedaan. Ik vind je stempel schattig en ook de glitters zijn fantastisch, Als dit geen kerst is..... Liefs, Cindy

Liesbeth zei

Hij is super mooi Ghea.
gr. Liesbeth

nicolet zei

Wat heb je een schitterend kerstkaartje gemaakt Ghea.
Leuk dat je meedoet aan CCWS.
Groetjes Nicolet

Margo zei

Hoi Ghea
Mooie kerstkaart leuk afdrukje.groetjes Margo.

dinie jonker zei

Hij is super Ghea
Het stempeltje vind ik erg lief
en het is een prachtig geheel geworden.

Gr Dinie

Marguerite zei

Wat een mooie kaart. Die stempel is helemaal te gek!! Wordt er helemaal vrolijk van.
Groetjes Marguerite

Diana zei

Het is weer een super kaartje Ghea, met indd een heel erg leuk stempeltje.
Groetjes Diana.

Nicole zei

Ghea, tis een plaatje. Geweldig!! Liefs, Nicole

jolanda zei

je kaartje ziet er weer prachtig uit

Elly zei

Super leuk,ik heb de digi zelf ook,dan vind ik het altijd leuk om te kijken wat een ander er van maakt.Je bont kraagje is erg goed gelukt.

Groetjes Elly

Pop's Cards zei

Hi sweetie I love this the colours are fabulous, gorgeous creation sweetie, big hugs love Pops x x x

Marian zei

Ziet er prachtig uit
Fijn weekend Groetjes Marian

Wendy zei

Supermooi kaart Ghea! Prachtig van boven tot onder en van links naar rechts. Heerlijke stempel is dit!
Groetjes, Wendy

Glenda de Heide zei

Prachtige kaart. Wat een lief stempeltje.

Ik ben gelijk volger van je geworden.

Veel liefs Glenda

martina's kaartjes zei

wat een leuk kaartje ! mooie details !
grtjs, martina
x

Betina zei

wat heb je een mooi kaartje gemaakt, leuk dat je met de challenge meedoet, heel veel succes!!

groetjes Betina

Marlies zei

Wat een mooie kerstkaart Ghea! Mooie warme kleuren en een schattige afbeelding!! Mooie mallen heb je ook gebruikt! groetjes, Marlies

Carol zei

This is so cute. Thanks for joining u s at CCWS this time. Carol DT x

Carla zei

Wat heb je weer mooie creaties gemaakt. Geweldig Ghea. En ik zie dat je steeds meer volgers krijgt en opmerkingen. geweldig..
Groetjes van Carla

Little K Smith zei

Totally gorgeous card, adore the cute image!
Thanks for playing at ABC Christmas :)
Kelly.x

Lacey Stephens zei

Gorgeous card!! Thanks for playing along with the ABC Christmas Challenge. We will have another fun challenge starting tomorrow. We hope you will play along again soon!!
~Lacey
www.stampandcreate.com
ABC Christmas Challenge DT