dinsdag 9 oktober 2012

Little Elf Pipa

Hallo lieve maatjes hier ben ik nog een keer met dezelfde digi,
ik vind hem zo leuk en dacht waarom ook niet hahaha





Met deze kaart ga ik meedoen bij: http://creapaleis.blogspot.nl/p/wedstrijd.html 
gebruik een stans en deze moet zichtbaar blijven.
zichtbaar blijven, mijn stans is van de boekenvoordeel en daar is bovenop ge-
stempeld de allerbeste Wensen van NV
Ik heb weer ingekleurd met de copics en afgewerkt met stickels stardust.
Een paar plakparels en de sterstempel is van MD, het papier weet ik niet meer.
En dit was het dan weer voor vanavond, ik kom zo snel mogelijk weer bij ieder-
een langs. Wil iedereen hartelijk bedanken voor jullie lieve berichtjes zo leuk
om ze telkens weer te lezen dank jullie wel.



21 opmerkingen:

Yvonne B zei

Wat een leuke kaart Ghea en een super lieve stempel

Corrie zei

Hallo Ghea ,ik hoop dat je een heerlijke week hebt gehad,wat ik ook even kwijt wil dat ik de kop van je blog prachtig vind en als je in magic gelooft is het helemaal super.
Je hebt twee prachtige kaarten gemaakt met dezelfde digi de kleuren maken het verschil,maar verder zijn ze schitterend.
lieve groetjes Corrie

Anita Meijer zei

Wat is die super geworden Ghea, die stickels zie je ook zo mooi op de foto helemaal top. Ik vind hem prachtig.
Liefs van Anita

Ans Gilbert zei

Hoi Ghea,

...en deze is ook weer supermooi, andere kleurtjes en een totaal andere kaart..MOOI

Liefs Ans

Plony zei

Wat een lief stempeltje is dit hè!!!! Ik zie hieronder ook al zo'n schatje......geweldig meis, ik vind ze super!
Je gaat goed met je volgers hè.....nog even volhouden en dan ben je waar je zo graag wilt zijn!
Liefs Plony.

Marianne zei

Ziet er perfect uit.
Liefs, Marianne

creatie's and stuff by jenneke zei

hij is prachtig en ik wens je succes bij de wedstrijd
lieve groet jenneke
http://creaties-jenneke.blogspot.nl

jolanda zei

heel mooi kaartje

Christa zei

super schattig zeg xx christa

Corrie zei

Wowwww Deze is ook schitterend Ghea!!!

Liefs Corrie

Marian zei

Prachtige kaarten heb je gemaakt en je stempel is super
Groetjes

Nicole zei

Deze kaart en je lichtjeskaart zijn super, Ghea!! Liefs, Nicole

Wendy zei

Het is ook zo'n leuke digi!!! Te schattig voor woorden en je hebt er een ontzettend leuke kaart mee gemaakt. Super!
Groetjes, Wendy

Marlies zei

Een heel lief en schattige kerstkaart! Prachtig gemaakt Ghea! groetjes, Marlies

Riet zei

Hoi Ghea.
Je vroeg of ik bij jou ook is langs kwam.
Hier ben ik dus.
Wat maak jij schitterende kaarten zeg.
Echt super,ben gelijk volger bij je geworden.
Dus ik kom meer langs.


Liefs Riet.

Diana zei

Ik heb zie ik net een aantal creaties van je gemist. Heb alles nu even bekeken dus ben weer helemaal bij. Prachtige creaties heb je gemaakt Ghea, stuk voor stuk bjoeties zijn het.
Groetjes Diana

Rema designs zei

Wat een supermooie kaarten en dat herfsttasje helemaal geweldig ben toevallig ook nog met een tasje bezig had er nog nooit een gemaakt echt super

Groetjes rebecca

martina's kaartjes zei

wat een geslaagde creatie ! heel erg geslaagd
grtjs, martina
x

Pop's Cards zei

Morning sweetie this is just fabulous, huggles Pops x x

Yvonne van Bruggen zei

Een heel lief kaartje Ghea!!
Groetjes, Yvonne

Henriëtte zei

Wauw wat een gave kaart, super stempel.

Groetjes Henriette