dinsdag 9 oktober 2012

Lichtjeskaart.....

Goedenavond.....
Allereerst wil ik mijn nieuwe volgers van harte welkom heten,
wat leuk dat jullie mij gaan volgen. Ik beloof dat ik mijn best zal
doen, en hoop dat jullie nog vaak terug komen.
Nadat ik een weekje ben weggeweest kom ik jullie mijn eerste kaartje
laten zien:

Je kan er dus een batterij waxine lichtje in laten branden wat een leuk effekt geeft,
zoals jullie kunnen zien. Met deze kaart ga ik meedoen bij:
http://decreatievezebra.blogspot.nl   Alles Mag-Anything Goes
http://divasbydesignchallenge.blogspot.nl  Alles Mag-Anything Goes
Ik hoop dat jullie het leuk vinden.


en weg geweest, kom ik jullie mijn eersteNadat ik een weekje ben weg geweest kom ik jullie mijn eerste k

Ik heb Pipa ingekleurd met de copics, en afgewerkt met stickels stardust.
Nog een oud 3D velletje in de beide hoeken geplakt, en aan de zijkanten
stickers in de zelfde kleur gekleurd als de kerstbal.
Hier komt hij dan eindelijk Plony!!!!!!!








14 opmerkingen:

Marguerite zei

Ik vind hem super de super.
Zo leuk dat je er een kaarsje in kan doen.
Groetjes Marguerite

Ans Gilbert zei

Hoi Ghea,
Wat leuk dat je weer terug bent en meteen zo'n schattig kaartje gemaakt, prachtig met dat lichtje er in..mijn complimenten...

Liefs Ans

Elly zei

Wat een leuk idee,door het lichtje komt de kaart ook goed tot zijn recht,heel mooi!

Groetjes Elly

Dinie zei

Hele mooie kaart Ghea
Mijn complimenten hoor

Gr Dinie

Corrie zei

Ik heb hierboven al gereageerd ,mooi,mooi,mooi.
lieve groetjes Corrie

Anita Meijer zei

Je bent super bezig Ghea, wat is dit top gedaan zeg, ik vind het resultaat en effect helemaal geweldig.
Liefs van Anita

jolanda zei

super mooi kaartje

Corrie zei

Hoi Ghea Gezellig dat je er weer bent
wat een super mooi kaartje, geweldig is die stempel

Liefs Corrie

Oma Nel zei

Helemaal geweldig ja ik gebruik ook een plaatje wel eens meerdere keren is toch erg leuk het zijn twee verschillende en hele leuke kaarten veel LIEFS nel

Yvonne B zei

Hoi Ghea

Ik woon ook in IJmuiden, al een jaar of 7 en sinds 3 mnden woon ik op de bellatrixstraat.
Dus we zijn dorpsgenoten
Wat grappig :)

Margo zei

Hoi Ghea leuk dat je er weer bent hoop dat je een fijne vakantie hebt gehad !!! En je kaartje vind ik super mooi hoe kom je toch op het idee leuk met een kaarsje erin.groetjes Margo.

Margo zei

Nou nog een keer leuk onder aan je berichtje dat je naam komt geschreven dat wil ik ook wel zou je me misschien de tip willen geven hoe je dat gedaan hebt.groetjes Margo.

Glenda de Heide zei

Hoi Ghea,

Dat geeft zeker een erg leuk effect. Het kaartje is prachtig.

Leuk dat je meedoet met de challenge bij DCZ.

Veel liefs Glenda

Henriëtte zei

Wow dat ie ook een heel mooi kaartje.

Liefs Henriette.