woensdag 31 oktober 2012

I Be Home For Christmas

Hallo lieve volgers....
Ik heet jullie van harte welkom op mijn blog, heel leuk dat jullie
mij gaan volgen zoals jullie wel hebben gezien zijn we bijna bij de
100 volgers we zijn er nog maar 8 van verwijderd spannend??????
Vandaag geen kerstkaart maar een kerst creatie niet zozeer het woord
maar de magnolia s die erop staan. Ik ben er zelf helemaal weg van
gelukkig maar, want als mijn moeder wist dat ik mijn gewonnen prijzen
geld allemaal heb uit gegeven aan stempels dan krijgt ze een rol beroerte.
Maar hier komt dan de eerste letter de H....

Ik wil graag meedoen bij: http://challenges4everybody.blogspot.nl/
                                          Anything Goes-Alles Mag
En bij: http://itsamagnoliachallenge.blogspot.nl  pimp een foto lijstje of home decoratie



En de tweede challenge is bij:  http://nadiaschallengeblog.blogspot.nl                                               
Alles mag behalve een kaart.....
Het zijn de nieuwe magnolia s uit de kerst reeks en I LOVE IT.........


Ze zijn ingekleurd met de copics en hier en daar afgewerkt met stardust.
Nog eentje om het af te leren een groeps foto, I Be Home For Christmas



Bedankt dat je langs kwam ik wens je een hele fijne avond toe.....

LIEFS van Ghea

36 opmerkingen:

Henriëtte zei

Dat ziet er gaaf uit. Mooie stempels hoor en supermooi ingekleurd en ja, voor mooie dingen moet je soms diep in de beurs tasten hihi, maar dan heb je er wel veel plezier aan.

Groetjes Henriëtte

jolanda zei

ziet er heel mooi uit.
En in een hele mooie kleur

Cindy zei

Wauw wat gaaf! En nog in mijn favoriete kleur ook. Heel mooi gedaan! Groetjes, Cindy

Diana zei

Wat een gave creatie Ghea. Waarom stuur je hem ook niet in bij IAMC?
Groetjes Diana.

Ans Gilbert zei

Hoi Ghea,

Wat MOOI stuk voor stuk schatjes..dat inkleuren lukt jou echt prima..mijn complimenten en natuurlijk leuk met die letters..

Liefs Ans

Corrie zei

Wauwww Ghea....Wat Mooi!!!!
Ik ben er helemaal weg van super leuk gedaan

Liefs Corrie

creatie's and stuff by jenneke zei

ha ha ha die reactie over je moeder is geweldig, evenals watje hebt gemaakt jeetje je kunt dat zo mooi he''lieve groet jenneke

Marguerite zei

Ik vind het helemaal te gek!! Wat een leuk idee om de letters met magnoliaatjes te combineren.
Groetjes Marguerite

Anita Meijer zei

Ghea, Ghea, Ghea wat heb je dit schitterend gedaan, wat vind ik dit super zeg. Zo mooi om te zien, echt top meis. En eh gewoon niets tegen je moeder zeggen. En nog 8 te gaan dat ga je zeker voor december nog redden, helemaal top.
Liefs van Anita

Cozz zei

Ohhhh wat leuk zeg... Heel apart ook. Je zal er je werk aan hebben!

purpleprincess2007 zei

Oh my word this is sooooo beautiful hun! Thanks for joining us at Challenges 4 Everybody!
Hugs xx Cara xx DT

Marian zei

Wat een mooie creaties En allemaal zo verschillend en de zelfde kleuren gebruikt Prachtig hoor
Groetjes

Elly zei

Ik vind dit ontzettend leuk,ik kijk mijn ogen uit zo mooi vind ik het!Leuk dat je alles in dezelfde kleur hebt gehouden,geeft een super effect!

Groetjes Elly

Saskia Middel zei

WOW wat een goed idee om dit zo met de letters te doen! Heb ze vaker zien staan maar koop ze niet want weet steeds niet wat ik ermee moet doen maar dit is leuk :)) Kan het helaas alleen niet zelf ;) maar ik onthou het wel!

groetjes, Saskia

marion zei

Schitterend !! Ik heb ze hier ook klaar staan voor een projectje hihi.Liefs, Marion

Riet zei

Wat heb je dit prachtige gemaakt Ghea.

Liefs Riet.

cristel zei

echt heel erg mooi gedaan hoor en bedankt om mee te doen met Nadia's challenge
grtjs cristel

Myriam zei

Wat prachtig heb je dat gemaakt! Perfect als decoratie voor Kerstmis.
Bedankt voor je deelname aan Nadia's challenge.
Hopelijk tot een volgende keer!
Liefs, Myriam

Marlies zei

Wauw wat heb je dit mooi gemaakt!! Super mooi, ik ben er helemaal weg van! groetjes, Marlies

KarinsArtScrap zei

Prachtige creatie, super mooi gemaakt.
Bedankt voor het meedoen bij Nadia’s challenge.

Groetjes karin

Nicole zei

Oooooooohhhhh wat gaaf!!!!!! Superleuk idee. I love it too!!!! Liefs, Nicole

krea2day.blogspot.com zei

Hallo Ghea,

Wat ziet dit er gaaf uit zeg !!!! echt heel mooi gemaakt.

Groetjes Cynthia.

Margo zei

Wauw Ghea dit vind ik heeeeel mooiiii
en wat een leuk idee!!!en de nieuwste stempels!!zeg maar niets tegen je moeder ha ha wat niet weet wat niet deert.Ik lees dat je nog maar 8 volgers hoef en dan heb je de 100 behaald dat zal toch ook nog wel lukken.vooral met de mooie creaties die jij maakt.groetjes Margo.

Emmy Bouman zei

Wat een leuk idee weer :D Je zit barstensvol fantasie! Gaaf om te zien!!

Liefs Emmy

Yvonne van Bruggen zei

Wat gaaf gedaan Ghea!! Ziet er echt super uit!! Mooie kleuren en ook een mooi geheel als ze bij elkaar staan!!
Fijn weekend!
Lieve groetjes, Yvonne

Wendy zei

GEWELDIG Ghea!!! Wat heb je dit toch leuk gedaan, mijn complimenten. Stuk voor stuk toppertjes en bij elkaar helemaal TOP! En aaaaahhh wat spannend, bijna honderd volgers!!
Fijn weekend! Groetjes, Wendy

Connie zei

Inderdaad een heel leuk en origineel idee !! Mooi uitgewerkt en prachtige decoratie om lang, héél lang van te genieten !! Vele groetjes, Connie

Henriëtte zei

Wauw wat een geweldige creatie, dit is genieten, wat zijn ze mooi en schattig op die letters.Super gedaan Ghea.

Groetjes Henriette

Carla zei

Wat ziet dat er weer mooi uit zeg. geweldig.
groetjes
Carla

Jolanda zei

Wat een schitterende creatie is het geheel geworden Ghee daar mag je supertrots op zijn.

Groetjes jolanda

Rachel zei

Wauw...geweldig! Daar mag je trots op zijn!!!
Leuk dat je meedoet met Nadia's challenge!
xxx Rachel

Plony zei

Ooooohhhhh meis!!!!!! Dit had ik nog niet gezien....wat is dit moooooooiiiii!!!!!! Ik kijk mijn ogen uit, geweldig zeg!!! Daar moet je mee winnen hoor, dat kan toch niet anders????
Liefs Plony

Scrapforfriends zei

nog een keer proberen.

Top gemaakt Ghea!! leuk om dit in een kerstvariant uit te voeren. Ik heb de letters ook nog staan dus moet maar aan de slag.
of een workshoppie doen!!!! hahahahah

wil je mij je e-mailadres even sturen, want ik ben alles kwijt vanwege een computercrash....

groetjes Hil

Helen zei

WOW, wat ziet dit er geweldig mooi uit. Leuk dat je meedoet aan Nadia's challenge met deze beauties. Groetjes, Helen

kaartenscrappenenzo zei

Ze zijn echt weer heel erg gaaf geworden Ghea !!

liefs Danny

anita01 zei

Och wat super leuk....dikke complimentjes hoor...Ik zie nooit van die leuke letters...hi,hi, anders wist ik het wel;o))))

Warme groetjes,
Anita