zondag 21 oktober 2012

Herfstkleuren

En herfstkleuren dat zijn het ......
Gisteren al begonnen aan het tasje, en vandaag heb ik het helemaal
afgewerkt, inclusief een mapje waar je geld of een kadobon kan doen.

En dit is het mapje met vlinder van Olba, en twee strikjes en halve plakparels.


Bloemen zijn van de mallen van Olba- en  Marianne Design- de swirl is van
Cheery Lynn- de losse blaadjes zijn van de xenos- de klok van Tim Holtz.
Het achtergrond papier met de maiskolven is van magnolia net als Tilda-
zij is ingekleurd met de copics-


Ik doe met de volgende challenge:

http://simplymagnolia.blogspot.nl  gebruik glitter en swirls 
http://www.ribbongirls.blogspot.nl  october challenge
http://allsortschallenge.blogspot.nl
http://challengeupyourlife.blogspot.nl
http://totallygorjuss.blogspot.nl/ bling
http://thedutchmagnoliachickies.blogspot.nl
http://midweekmagnolias.blogspot.nl

Ik hoop dat jullie deze weer net zo mooi vinden als mijn vorige tasje, ze is
voor mijn andere tante die ook van kaarten maken houd, alleen zij borduurd
haar kaarten, nou tante Gre alvast van harte gefeliciteerd en nog vele knutsel
jaren erbij. En als laatste wil ik mijn nieuwe volgers van harte welkom heten,
leuk dat jullie mij gaan volgen ik hoop dat er iets voor je tussen staat,
Wens iedereen een hele fijne avond en tot laterrrrrr maar weer.


43 opmerkingen:

Rachel zei

Wauw...wat prachtig! Mooie warme herfstkleuren en wat een schitterende details!!!
liefs Rachel

Cindy zei

Zo hé, die is mooi. In één woord SCHITTEREND! Liefs, Cindy

creatie's and stuff by jenneke zei

dit is gewoonweg SCHITTEREND gemaakt ghea

lieve groet jenneke

Tessa en Anke zei

Prachtig kaartje in hele mooie herfstkleurtjes.
Leuk dat je meedoet met Simply Magnolia
liefs Anke

Henriëtte zei

Wow wat een mooi kunstwerk prachtige creatie en mooie kleuren, je kan er wat van Ghea.

Liefs Henriette.

Plony zei

Wauw Ghea.....hij is top!!!! Heel mooi gedaan en natuurlijk super dat je weer meedoet bij DMCC, liefs Plony.

krea2day.blogspot.com zei

Echt schitterend !!!!

Groetjes Cynthia.

Corrie zei

Wat een schitterend kaartje Ghea
ook je vlopje is prachtig!!!!

Liefs Corrie

Ellen zei

Beautiful Ghea!
Liefs, Ellen

Saskia Middel zei

Prachtig, de pareltjes op het mapje vind ik echt super. Maar ik hou per definitie van vlinders :)

Liefs, Saskia

Scrapforfriends zei

Hoi Ghea,

Weer een erg leuke tasje geworden. Je bent toch maar een bezige bij :o)

groetjes Hil

Nicole zei

WAUW!!! Wat een prachtige details. Super mooi tasje, Ghea. Liefs,Nicole

Relinde Scheepers zei

wauw prachtig gemaakt!
grts Relinde

Marianne zei

Erg leuk gedaan Ghea.
Liefs, Marianne

Anita Meijer zei

Oh wauw Ghea wat is dit schitterend geworden, echt een kunstwerk hoe je het hebt gemaakt, wat een supertasje meis. Ik vind hem prachtig.
Liefs van Anita

Corrie zei

Wat een kunstwerkje Ghea,wat heb je dit prachtig gemaakt meisje, er is zoveel op te zien,het is echt geweldig mooi gemaakt,jij krijg van mij een 11.
lieve groetjes Corrie

Tracy zei

Fantastic embellishing on your bag. Lots of fun elements to look at. Thankyou for joining us at Simply Magnolia. Tracy xx

Anneke. zei

Wat een schitterend project!
Bedankt voor je deelname bij de DMCC.
Groetjes Anneke.

Ribbon Girl zei

What a beautiful project Ghea - I'm sure your Aunt wilthanks for joining in with the Ribbon Girl colour challenge. Mary G x l love it -

Print gift cards zei

What a stunning card. So lovely design. I like the colors you have used. And that image is so cute. Thanks for sharing.

Yvonne van Bruggen zei

Hij is zeker mooi Ghea!! Super gedaan!
Lieve groetjes, Yvonne

Marian zei

Een echt kunstwerkje hoor prachtig
Groetjes

marion zei

Wat valt er veel te zien, wat gaaf ! Prachtig kaartje, liefs, Marion

beru zei

oh, wie schön... eine Herbtstkarte... und was für eine wunderschöne. Kann mich gar nicht sattsehen. Danke für Deine Teilnahme bei CUYL.

Riet zei

Wowww Ghea,wat schitterend.


Liefs Riet.

Craftnut zei

Lovely embellishments. Thanks for joining us at allsorts. Tracy xx

Jolanda zei

Hoi Ghea nou daar is ze weer hoor en wat een moois staat er allemaal weer op je blog en dit tasje SUPER meis echt en de kleuren heel mooi passend.

Fijne avond en liefs Jolanda

Ps wat is je blog leuk opgepimpt toppie

Tina Makuc zei

What a wonderful gift bag Ghea!!
Love the papers, image and all the details!!
Thanks for playing with us at Midweek Magnolias this week!!
Hugs, Tina

Kim zei

Wauw! Wat een schitterende herfstcreatie. Prachtig mooi!

Groetjes Kim

marion zei

Hoi Ghea, ik kan geen mailadres vinden om je vraag te beantwoorden, maar ik heb de doohickey van Magnolia, de hearttag zelf vergroot...en uitgesneden. Dank je wel voor je lieve reactie, liefs, Marion

Oma Nel zei

Hoi Ghea ,
ik heb een verrassing op mijn Blog staan voor jou kijk maar of je het leuk vind je bent niets verplicht hoor groetjes Nel

kaartenscrappenenzo zei

woooow hij is geweldig Ghea !!

liefs Danny

Anoniem zei

Hallo lieve Ghea,

heb genoten van je prachtige blog
Echt heel errug mooi
En wat maak je toch schitterende
creatie's
Echt super !!!!

Liefs van Leentje

Rema designs zei

Wauw die kleuren fantastisch
Groetjes rebecca

Sharon zei

Dankie dat jy by Totally Gorjuss kom speel Ghea. Jou kaartjie is perfek. Groetjes Sharon

Bernadet zei

wat een geweldig kaartje Ghea!!

Jo Channon zei

Wow what a fabulous project and perfect for the Allsorts challenge this week - thankyou for taking part Jo x

Pop's Cards zei

Absolutely Fabulous sweetie, huggles Pops x x x

Riet zei

Hoi Ghea, heb je blog bezocht wil even zeggen dat het er super mooi uitziet hoor!Geweldige kaarten ziet er mooi uit!
Groetjes Riet

Henriëtte zei

Hoi Ghea,

Leuk dat je bij mij bent langsgeweest en bedankt voor de felicitaties ter ere van onze kleindochter.
Heb even op je blog gekeken en ben gezellig volger van je geworden, wat maak jij mooie dingen zeg!

Groetjes Henriëtte

Inger zei

This is such a beautiful gift bag in lovely fall colours Ghea!!!
I like :)

Hugs, Inger

Cozz zei

Wat een prachtige kleurige en lekker volle kaart heb je gemaakt Ghea.
Groetjes hoor.

miriam zei

ik heb hem even groter gemaakt o je schitterende creatie wat beter te bekijken
mooi gedaan
bedankt voor je deelname aan dmcc
gr miriam