dinsdag 16 oktober 2012

Angel of Hearts.....

Zoals jullie al wel hebben gezien moet ik nog 22 volgers om bij
de honderd te komen. Fantastisch dat iedereen zich aanmeld,
maar nog leuker is het als ze ook regelmatig terug blijven komen.
Ik wil jullie allemaal weer heel hartelijk bedanken voor jullie reacties
op mijn kaartjes, ik vind het super om te lezen en geniet hier erg van.
Maar nu genoeg gekletst ik heb gisteren een kerstkaartje gemaakt en
wil graag meedoen bij: http://challenges4everybody.blogspot.co.uk/
                                                Alles Mag/Anything Goes

Het papier is van Papermania A Silent Night, het stempeltje is van Penny Black
en heet Angel of Hearts, ik heb haar ingekleurd met de copics, en de vleugels
bewerkt met stickels stardust, de mal is van MD de ronde digi van Marianne9999
En verder heb ik halve plakparels opgeplakt om het af te maken.


Zoals jullie kunnen zien heb ik later het stempeltje eraf gehaald en er eerst een
rose mal onder gedaan om het meer te laten spreken tenminste ik vind het
mooier zo, en zo is het dus geworden. Laat maar horen wat jullie ervan vinden
met of zonder rose malletje eronder??????



21 opmerkingen:

Corrie zei

Als het goed is ben ik nu eens de eerste die je een berichtje op deze prachtige gemaakte kerstkaart stuurt,ik vind het papier prachtig en héle mooie kleuren heb je gebruikt Ghea,een plaatje is het weer.
ook wil ik nog even je vraag beantwoorden van Gunter,ze hebben wel een webshop, maar allen met naaimachines ,dus daar heb je niet veel aan Jammer hè,maar daar hebben ze ook geen tijd voor ,mocht ik je ergens mee kunnen helpen, schroom niet je kan het altijd vragen via de mail.
lieve groetjes Corrie

Henriëtte zei

Wat een geweldige kaart, ik vind met mooier.

Groetjes Henriette

Rachel zei

Ja hij is prachtig! Mooi kerstkaartje....ik vind ook met mooier,
groetjes Rachel

jolanda zei

prachtig kaartje

Saskia Middel zei

Hallo Ghea, met plezier blijf ik je blog volgen dus JIJ bedankt! Leuk dat je ook mijn blog met regelmaat bezoekt en leuke reacties plaatst, geeft altijd een fijn gevoel :))
Ik vind het zonder het roze malletje mooier, zo springt ze meer in het oog vind ik. Maar erg persoonlijk !

Liefs, Saskia

Cindy zei

Waauw, deze kaart is ook weer prachtig. Ik vind de tweede versie het mooiste, dan springt je stempel er meer uit, maar ja, das mijn mening hoor. Met of zonder, hij is mooi! Groetjes, Cindy

marion zei

Wat een superleuk kaartje,schitterend. Liefs, Marion

Ans Gilbert zei

hoi Ghea,
Wat een superlief kaartje, mooi ingekleurd en leuke lay-out en het stempeltje is erg leuk met het ondergrondje..

Liefs Ans

Corrie zei

Hoi Ghea
wat een schattig kaartje heb je gemaakt, de onderste foto heeft mijn voorkeur ;)

Liefs Corrie

Margo zei

Hoi Ghea
Mooi kaartje heb je weer gemaakt.Vind het met het malletje erachter ook mooier maar ja smaken verschillen.En het was gelukt staat nu ook wat onder mijn berichtjes.groetjes Margo.

Inger zei

Ohh this card is so sweet and beautiful Ghea!!!
Adorable image! :)

♥ Hugs, Inger

Anita Meijer zei

Ik kom altijd met veel plezier bij je langs hoor Ghea om van je kaartjes te genieten maar dat hou je helaas toch dat sommigen volger worden maar nooit meer op je blog komen, zo werkt dat helaas nu eenmaal. Maar gelukkig heb je je trouwe volgertjes nog. Je hebt een schitterend kaartje gemaakt Ghea, ik vind hem prachtig.
Liefs van Anita

Riet zei

Wat een prachtige kaart Ghea.


Liefs Riet.

Marian zei

Ziet er heel leuk uit
Groetjes

Dinie zei

Heel mooi kaartje is het geworden.

Gr Dinie

Plony zei

Mét mal!!!!! Absoluut mooier!!!!! Geweldig kaartje meis en ik vind dit toch zo'n liefffffff stempeltje!!!!
Slaap lekker, liefs Plony.

Marianne zei

Hij is prachtig geworden.
Liefs, Marianne

Ellen zei

Beautiful Ghea...met achtergrondje vind ik mooier, spreekt meer.
Leuk dat je volger bent geworden van mijn blog enuhh...heb ook even bij jou gekeken en ga me ook aanmelden dan houden we elkaar meer in de gaten.
Groetjes, Ellen

Ellen zei

Hoi Ghea, daar ben ik weer...snap er niks van, we hadden laatst al mailcontact over mijn aanmelding bij jou....ik had dat al gedaan en nu ga ik het weer doen maar ik sta er niet tussen??????
Groetjes, Ellen

Ellen zei

het is gelukt!!!!!
Liefs, Ellen

Diana zei

Deze had ik even gemist Ghea maar het is een prachtig kaartje. Vind de onderste variant wel het mooist.
Groetjes Diana.