dinsdag 11 september 2012

Sneeuwpret

                                                                Hallo allemaal
Ik kom vandaag weer een kaartje posten bij: http://decreatievezebra.blogspot.nl  Alles mag
                                                                        http://papertakeweekly.blogspot.nl/2012/09/anything-goes.html

Ik vind ze zo leuk deze schaatsen van MD creatables LR0247
het hulsttakje MD LR0244 en de kerstboom MD CR1234
Knipvel is ook van MD Winter Wonderland even als de ijspegels .
En dit is het geheel je kan hem terug vinden in het Hobbyjournaal
maar dan met een andere mal.

Op het fluwelen hulsttakje heb ik 3 halve plakparels geplakt, en om het af te
werken de randen met distress inkt in gesmeert.
Ik heet mijn nieuwe volgers van harte welkom en hoop dat we nog heel lang
van elkaars creaties mogen genieten. En verder iedereen bedankt die een berichtje
heeft achter gelaten op mijn vorige creatie, het is z n genot om ze te lezen thanx
Wens jullie allemaal een hele fijne avond en tot blogssssss!!!!!!!


HARTELIJKE GROETJES VAN GHEA..........

16 opmerkingen:

Oma Nel zei

Wauw Ghea wat een leuke kaart en wat zijn de schaatsen toch super leuk op een kerstkaart en dan dat je ze in het glitter hebt gemaakt helemaal het einde helaas kan ik niet alle mallen gaan kopen maar deze vind ik echt top heel veel plezier er mee en groetjes NEL

Shirley zei

Supermooi kaartje heb je gemaakt Ghea! Heel leuk gedaan.

Groetjes, Shirley

Anita Meijer zei

Jeetje Ghea wat heb je toch weer een superkaartje gemaakt, helemaal geweldig, ik vind het een toppertje.
Groetjes van Anita

Corrie zei

Ghea ik zit met open mond naar je kaart te kijken,wijfie wat is die mooi.
Ze zeggen weleens mijn bek valt open sterker nog die van mij gaat niet meer dicht,wat is dit MOOI, MOOI, MOOI. IK ben happy de hitte is weg en dan zo'n prachtige kaart toppie
lieve groetjes Corrie

Cindy zei

Waauw, deze is ook weer gaaf! Wat een prachtige kaart! Gave mallen heb je gebruikt en het glitterpapier is ook zo gaaf! Je krijgt toch helemaal zin in de kerst met zo'n mooie kaart! Liefs, Cindy

creatie's and stuff by jenneke zei

je maakt echt HELE mooie kaarten, dit is weer een bewijs
lieve groet jenneke
http://creaties-jenneke.blogspot.nl/

Kim zei

Wat een heerlijk winters kaartje! Prachtig gewoon. Erg lief die glitterende schaatsjes.

Groetjes Kim

Elly zei

Een prachtig kaartje,het winterse afbeelding komt mooi tot zijn recht en er omheen erg leuk bewerkt!

Groetjes Elly

Ans Gilbert zei

Hallo Ghea,
Wat mooi is je kaartje..zo leuk dat glitterpapier.en je hele kaart is weer erg mooi...toppie..

Liefs Ans

Margo zei

WAAAAAUUUUW Ghea wat een plaatje die is echt heel super mooi!!!!! mooie mal van de schaatsen mooi glitter papier.groetjes Margo.

Marianne zei

Heel mooi gedaan deze kaart.
Liefs, Marianne

Corrie zei

Wat een prachtig winterskaartje Ghea

Liefs Corrie

kaartenscrappenenzo zei

Ghea deze is echt prachtig heel leuk met dat licht blauw en die schaatjes helemaal leuk !

liefs Danny

Nicole zei

Wat een gezellige en mooie kerstkaarten heb je gemaakt!! Prachtige details, ik vind die schaatsjes en die grote boom helemaal super!! Liefs, Nicole

Jacomijn zei

Wat een heerlijk winters kaartje!
Bedankt voor je deelname aan de creatieve zebra!
Groetjes Jacomijn

Yulianna zei

Шикарная работа!!!