woensdag 12 september 2012

Merry Christmas

Hallo hallo hallo, ik ben vandaag weer 1e geworden in de top 3 bij
de christmaschallenge, wat toch een heel fijn gevoel geeft. helaas wil
de eerste prijs maar niet lukken daar dat is ietsje minder, maar ja je
kan niet alles hebben toch?......

Vandaag weer een Kerstkaart gemaakt, ik doe met deze kaart mee bij:
http://krea2day.blogspot.nl  sketch & kerst
http://simplymagnolia.blogspot.nl  anything goes

Ik kan helaas niet zoveel over het achtergrond papier vertellen, behalve dat het
grote vellen zijn , het sterretje is van de boekenvoordeel, de kerstster en hulst-
takje & ronde mal zijn van MD, de stempel is van magnolia en heb ik ingekleurd
met de copics G29 28 en 24  jas  haren E99 Yr21 en E37 gezicht E53 51 en 50
en voor de wangen E93 de muts schoenen en kerstster met R29 en 27. Dit was
het weer voor vandaag, wens iedereen een hele gezellige avond, bedankt voor
jullie berichtjes op mijn vorige kaart...................

Lieve groetjes van Ghea

22 opmerkingen:

Cindy zei

Je kaart is weer supermooi! Gefeliciteerd met je 1e plaats in de top 3. Super voor je. groetjes, Cindy

Rachel zei

Wat een prachtig kaartje in de traditionele kerstkleuren, schitterend!

Corrie zei

Hoi Ghea
gefeliciteerd met je plek in de top 3

Ook dit is weer een prachtig kaartje

Liefs Corrie

Liesbeth zei

Mooi kerstkaartje Ghea, en even een korte reactie nav. jouw reactie op de H2O, die breng je idd. op met een kwastje, eerst spray je wat water in het potje en dan verwerk je het hetzelfde als met distress.
Hoop dat je hier wat aan hebt.
gr. Liesbeth

Anita Meijer zei

Had het al hieronder op je kaartje wat gewonnen heeft gezegd, gefeliciteerd nogmaals. Maar Ghea nr 1 in de top 3 dat is toch geweldig juist, want dan hebben ze jouw kaartje uitgekozen omdat ze die het mooiste vonden, en met de random runner moet je net geluk hebben. Maar die ga je eens winnen hoor, zekers te weten.
Liefs van Anita
Oh ja zal ik bijna dit kaartje vergeten, hij is weer helemaal super.

Margo zei

Hallo Ghea proficiat met de 1 plaats van de top 3 dat is toch een hele eer om van alle inzendingen eerste te worden!!!!je kaart was ook heel mooi en ja ik ben een bofkont maar ik ben winnaar geworden door de random maar dat geluk krijg jij ook zeker nog eens.groetjes Margo.

Ans Gilbert zei

Hallo Ghea,
...oooh je kaartje is weer mooi hoor..lief en leuk dat je weer in de top 3 staat..gefeliciteerd..

Liefs Ans

Elly zei

Gefeliciteerd met je plekje in de top 3!Dit is ook weer een prachtig kaartje geworden,een erg mooie kleurencombinatie!

Groetjes Elly

Marguerite zei

Leuke kaart weer!
Ohh die takjes wil ik ook nog hebben.
Groetjes Marguerite

Corrie zei

Hoi Ghea Gefeliciteerd met de eerste plaats van de top 3 bij de CCWS,je kaart was ook zo prachtig het kon niet missen.Dit is ook weer een schatje ,het kleuren gaat je steeds beter af,je kaart is prachtig.
Lieve groetjes Corrie

Shirley zei

Hoi Ghea!

Van harte met je top3 notering! Dat is toch heel mooi (:

Deze kaart is ook weer een dotje om naar te kijken hoor!

Liefs, Shirley

Danoesja zei

Hoi Ghea

Gefeliciteerd met je plaatsje in de top drie.
Dit is een prachtig kerstkaartje, ook het vorige kaartje vind ik schitterend, gaaf zijn die schaatsen hé, ik kon ze ook niet weerstaan.

Lieve groetjes
Danoesja

jolanda zei

wat een lieferdje, erg mooi.

kaartenscrappenenzo zei

Hij is echt heel leuk geworden Ghea en gefeliciteerd met je plek in de top 3 die eerste plek komt vanzelf :-)

liefs Danny

Nicole zei

En weer al zo'n prachtige kaart. Mooi papier en die hulsttak vind ik erg gaaf. Bedankt voor je deelname bij Simply Magnolia. Succes en hopelijk tot een volgende keer. Liefs, Nicole

Saskia Middel zei

Van harte met je plek in de top 3!
Deze vind ik ook erg mooi :)

groetjes, Saskia

Nicole zei

Ik vergeet je helemaal te feliciteren met je no. 1 plekkie in de op 3! Bij deze, een dikke proficiat!! Liefs, Nicole

Marieke zei

Gefeliciteerd Ghea met je 1e plaats in de top 3! Een goed begin toch? Voor je weet heb je een keer een 1e plaatst ergens te pakken met je mooie kaartjes! Deze is ook weer erg gaaf!

Lieve groetjes van Marieke

Marian zei

Gefeliciteerd met de top 3
En je kaart is weer toppie hoor
Groetjes

Marlies zei

Gefeliciteerd met je 1ste plekkie!! Dit is ook een hele mooie kaart, mooie kleuren en wat een lief tilda! groetjes, Marlies

arjette zei

Van harte met je 1e plaats, leuk!!!
Je kaartje is prachtig!!!
Bedankt voor je leuke reactie op het blog van 't scraphuis!

gr. arjette.

Oma Nel zei

Gefeliciteerd met de 3e plaats ik vind hem toppie je mag trots zijn groetjes Nel