zaterdag 1 september 2012

Merry Christmas

He he ik had het voor mij doen weer eens druk druk druk, ja daar kan
je weleens last van hebben maar daar weten jullie ongetwijfeld alles van.
Vanmiddag heerlijk in mijn hobbywinkeltje een kaartje zitten maken,
het was reuze gezellig mijn over buurvrouw was er ook. Zij is sokken aan
het leren breien voor de kleinkinderen het gaat haar al aardig af, maar de hiel
erin breien pffff dat was zweten he Sheila. Maar nu genoeg van dit alles ik kom
mijn kerstkaart laten zien:

Ik wil met deze kaart meedoen aan de kerst challenge by http://christmaschallenges.blogspot.nl/  Kerst met sketch  en stempel
http://crealing.blogspot.nl  Kerst

En zo is het geheel geworden:

Het papier is van Papermania Classic Christmas
Sokje van Marianne Design Babysokje
Christmas ribbon Anita s van doocraft
Glitterpapier en kerstboom brad
Kerstmuts is een stempel van magnolia
Ingekleurd met copic r39 r37 r35
Kerstsneeuw op de muts

Bedankt allemaal voor al jullie lieve reacties op mijn vorige kaart, dan wil ik
heel graag mijn nieuwe volgers welkom heten, LEUK dat jullie mijn BLOG de
moeite waard vinden, en hopelijk vind je hier wat je zoekt.
Ik lees het graag maar wie niet, dat doen we toch allemaal het is geweldig als de
bloggers je een veer in je ..... steken daar krijgen we weer een shot energie en power van.
Zodat we weer door kunnen gaan met waar we ons goed bij voelen.... onze hobby YES!!

FIJN WEEKEND doeiiii doeiiiii Ghea


22 opmerkingen:

Shirley zei

Het is een prachtig kaartje geworden Ghea!

Groetjes, Shirley

jolanda zei

heel erg mooi kaartje

creatie's and stuff by jenneke zei

nou ghea wat een prachtige kerstkaart
lieve groet jenneke
http://creaties-jenneke.blogspot.nl/

Corrie zei

En nu moet ik mijn kaartje nog gaan maken voor de CCWS die van jou is zo mooi Ghea ik hoop dat je nu eens een prijsje mag winnen hoor.
Lieve groetjes Corrie

Ans Gilbert zei

Hallo Ghea,

wat mooi.. een echte kerstkaart ..met mooi papier gemaakt en leuk de mal van Marianne Design..TOP.

Liefs Ans

Cindy zei

Ik vind je kaart weer super! Gaaf gedaan! Groetjes, Cindy

Corrie zei

Wat een mooi en lief kaartje Ghea.
Super leuk idee om die mal te gebruiken voor zo'n schattig, lief, klein kerstsokje.

Liefs Corrie

Kim zei

Wat een pracht van een kerstkaart! Erg leuk die glitterende kerstsok. Schitterend!

Groetjes Kim

Oma Nel zei

Wat een lekkere heerlijke leuke kerstkaart veel groetjes nel

sandra_w zei

Prachtige kaart!! Leuk dat je meedoet met de challenge van CCWS!
Succes!

Pop's Cards zei

Hey sweetie, this is absolutely gorgeous, a perfect creation sweetie, huggles Pops x x x

Anita Meijer zei

Wat een schitterende kerstkaart heb je gemaakt Ghea, ik vind hem helemaal super.
Liefs van Anita

Plony zei

Hoi meis, even nog voor de vakantie bij jou al het moois bewonderd wat ik had gemist. Je bent goed bezig hoor, prachtige creaties en je zit bijna aan de 50 volgers.....yeahhhhhhh dat is al vast lekker. Rustig doorgaan, dat zie je en dan kom je er wel. leuk hoor. Tot na de vakantie hè, dan kom ik weer langs en ik ben benieuwd naar wat er dan allemaal zal staan en natuurlijk ook naar je aantal volgers........liefs, Plony!

Crealing zei

super gaaf ! Bedankt voor het meedoen bij de Crealing challenge. Groetjes joyce

Marlies zei

Een prachtige kerstkaart! Leuk idee met de sok en kerstmuts!! Super gemaakt Ghea!! groetjes, Marlies

Marguerite zei

Wat een prachtige kerstkaart heb je gemaakt.
Mooi papier heb je weer gebruikt.
Groetjes Marguerite

Wilma zei

Wat een mooi kerstkaartje heb je gemaakt met de sketch!
Leuk dat je weer meedoet met de challenge bij CCWS!
Groetjes, Wilma

kaartenscrappenenzo zei

Hallo Ghea ik zie al dat ik niet de enige ben die al volop bezig is met de kerstkaarten :-) die van jou zijn prachtig zeg !

liefs Danny

Danoesja zei

Hoi Ghea

Wat een SCHITTEREND kerstkaartje met die leuke sok, goed idee om die ook op een kerstkaart te gebruiken.

Lieve groetjes
Danoesja

Nicole zei

Mooie kerstkaart in traditionele kleuren. Die kerstsok is ook heeeeeel cute. Liefs, Nicole

Margo zei

Hele mooie kaart is het Ghea veel succes met de challenges groetjes Margo.

Wendy zei

Wat een heerlijke en gezellige kaart Ghea! Het geeft het echte kerstgevoel weer vind ik. Mooi gedaan. Groetjes, Wendy