dinsdag 25 september 2012

Kerstelfje.....

Goedemorgen lieve bloggers, vandaag heet ik Tessa en haar moeder
Anke (van Tessa s Kaarten) van harte welkom leuk dat wij elkaar
gaan volgen. Zo dan nu gauw waar ik voor gekomen ben want ik
moet naar mijn hobbywinkeltje toe, we hebben een jarig maatje Nel
en die gaat trakteren hoe lekkerrrrrr is dat.
Dit is mijn afdrukje die ik heb gebruikt....hoe ik er aan ben gekomen
Joost mag het weten je krijgt weleens een afdrukje van deze of gene.
Of hij komt van het internet af dat kan ook nog, in ieder geval heb ik
er een Kerstelfje van gemaakt door hem op een kerstkaart te plakken.
Deze kaart doet mee bij: http://christmaschallenges.blogspot.nl/
  http://ge-we-hobbychallenge.blogspot.nl/                           
En hier het gehele plaatje er gelijk maar onder.......



Ik vind het z'n schattig plaatje ik heb hem ingekleurd met de coloursoftpotloden,
van wie het papier is kan ik jullie deze keer niet vertellen, zoals jullie weten
kan je bij mijn hobbywinkel pakketjes kopen die in vieren zijn verdeeld zodat
je niet iedere keer z'n groot pak hoeft te kopen, veel oudere maken hier gretig
gebruik van, je kan natuurlijk ook het hele pak nemen dat is ook geen probleem.
Het label aan de zijkant is er 1 van vier LR0241 van MD , de stempel is van
Nicole Verkooijen, de randen heb ik afgewerkt met distress inkt Vintage Photo.
En zo is het plaatje dan kompleet nog een paar uurtjes en dan is de challenge
alweer gesloten dus ik ga hem nu gauw posten. Wens iedereen een hele fijne
dag en tot laterrrrrrr maar weer.

LIEFS GHEA

23 opmerkingen:

Nicole zei

Wauw prachtig Ghea, hele mooie kleurencombi!! Liefs, nicole

Marguerite zei

Wat een lieve kleurtjes. Je zit al lekker in de kerstkaartjes.
Groetjes Marguerite

Corrie zei

wat een lief kaartje Ghea
prachtig is dat papier he, ik ben er momenteel ook mee bezig.

Groetjes Corrie

Miranda zei

Wat een leuke vrolijke kerst kaart Ghea.
Gezellig dat je mee doet met de Challenge van CCWS.
Groetjes Miranda

jolanda zei

mooi schattig kaartje

Liesbeth zei

Wat een mooi plaatje Ghea, dat sprankeld in ieder geval goed genoeg voor de foto.
gr. Liesbeth

Marian zei

Ziet er lief en prachtig uit
Groetjes

Corrie zei

Het is een schitterende kaart Ghea,wat een prachtig papier heb je gebruikt,de stempel is ook heel schattig, zo mooi gekleurd ook.Je mag trots op jezelf zijn hoor
lieve groetjes Corrie

creatie's and stuff by jenneke zei

schitterende kaart ghea
lieve groet jenneke
http://creaties-jenneke.blogspot.nl/

Diana zei

Wat een schatje Ghea, ziet er echt super uit.
Groetjes Diana.

Anita Meijer zei

Schitterend kaartje weer Ghea, ik vind hem super. En hoop dat je genoten hebt van de traktatie door je maatje Nel in de hobbywinkel.
liefs van Anita

Jolanda zei

Ghea hele mooi kaart zeg prachtig papier ook gebuikt en de stempel is mooi gekleurd en zo lief.
Bedankt voor je deelname bij CCWS hoor!

Marlies zei

Een hele mooie kerstkaart met een super schattige elfje! groetjes, Marlies

Margo zei

Mooi elfenkaartje lieve kleurtjes leuk de tekst op het boek verwerkt.groetjes Margo.

kaartenscrappenenzo zei

Nou hij is helemaal leuk geworden zo zeg echt top !

groetjes Danny

Shirley zei

Je kaart is prachtig geworden Ghea.
Heel leuk gedaan!

Groetjes, Shirley

Danoesja zei

Hoi Ghea

Het si een prachtig kerstkaartje geworden met dit mooie elfje erop, prachtig papier is dit.

Lieve groetjes
Danoesja

Ans Gilbert zei

Hoi Ghea,
Mooi kaartje weer..ziet er heel lief uit je elfje..prachtig gecombineerd..complimenten.

Liefs Ans

Marieke zei

Erg leuk kaartje, mooi! Is en blijft een leuk challenge blog (Christmas Challege whits sketches) tot de volgende keer weer.

Lieve groetjes v Marieke

Atelier Valerie © zei

Dag Ghea,
Bedankt voor je deelname met mijn KERST SWAP, maar ik zie dat ik je mailtje voor je adres en zo niet ontvangen heb. Misschien kun je het nog eens doorsturen, zo kan ik op 1 november je het adres van je swap maatje geven.

Je kaarten zijn gewoon fantastisch gemaakt!!

Lieve groeten,
Valerie ♥

atelier-valerie@hotmail.com

Oma Nel zei

Wat een schattig kaartje gebeurd mij ook wel eens dat ik niet meer weet waar het vandaan komt hihihhi gr NEL

Wendy zei

Erg mooi gedaan Ghea! Schitterend elfje, mooi ingekleurd, mooie kleuren, mooie details en alles mooi gecombineerd. Super1 Groetjes, Wendy

Henriëtte zei

Prachtige kaart, geweldig mooi ingekleurd.
Liefs Henriette