zondag 9 september 2012

Kerst......

Vandaag heet ik al mijn nieuwe volgers VAN HARTE WELKOM, fijn
dat jullie mij gaan volgen, ik hoop dat we veel van elkaar kunnen leren.
Dan ga ik zo even mijn kaartje posten en daarna weer terug naar Iefke die
vandaag haar eerste verjaardag viert voor de rest van de familie. Wij hebben
het al een klein beetje afgelopen woensdag gedaan, op de pannenkoekenboot.

Dit is de label die je erin schuift, met de tekststempel het sneeuwt
de houten sterretjes en ijssterren zijn van de xenos, ingekleurd met de copics,
evenals de magnolia, het scrapbookpapier is van DMCV the christmas combo
stempeltje van een ijssterretje licht en donker rondom gestempelt, alle malle
zijn van MD. Ik ga met deze kaart meedoen bij:

http://christmaschallenges.blogspot.nl/ sketch en kerststempel


En dit is zij in het geheel, ik heb de schaatjes en de oorwarmers in 3D gedaan.
Ik vind het z n mooie kleur r89 sketchmarker net nieuw binnen bij mij dan natuurlijk.
Ik wens jullie een hele fijne zondag, ik ga straks heerlijk BBQen.
GROETJES van Ghea

20 opmerkingen:

jolanda zei

super mooi kerstkaartje met een leuk afdrukje

Corrie zei

Nog gefeliciteerd met Iefke's eerste verjaardag,het gaat veel te hard voor je het weet gaat ze weer naar school,dus geniet er maar lekker van,van jouw schattebout.
Wat een schitterende kaart heb je gemaakt Ghea,de kleuren zijn prachtig héél mooi gemaakt.
Fijn BBQen veel plezier
Lieve groetjes Corrie

Corrie zei

Prachtig kaartje Ghea
Liefs Corrie

Ans Gilbert zei

Hallo Ghea,
Wat heb je een prachtig kaartje gemaakt..zoo lief..en dat inkleuren is ook super..

Liefs Ans

Anita Meijer zei

Gefeliciteerd met Iefke Ghea. En wat een superkaartje heb je gemaakt, ik vind hem prachtig geworden, heel sfeervol zo met die bloemen en kleuren, een toppertje.
Groetjes van Anita

Kim zei

Gefeliciteerd met je kleindochter!!! Geniet maar lekker van het feest vandaag. Je kerstkaart is werkelijk prachtig. Heel mooi!

Groetjes Kim

Liesbeth zei

Mooi gemaakt Ghea, leuk die 3d elementjes.
gr. Liesbeth

Marlies zei

Je hebt een prachtige kerstkaart gemaakt met mooie details!!
Gefeliciteerd met jullie kleinkind en veel plezier met BBQen. groetjes, Marlies

Elly zei

Wat een leuke naam,Iefke...gefeliciteerd!
Een erg leuke kerstkaart met een prachtig ingekleurde stempel!
Veel bbq plezier!

Groetjes Elly

kaartenscrappenenzo zei

wow Ghea deze is even gaaf geworden helemaal leuk joh !

groetjes Danny

Marguerite zei

Wat een leuke kaart. Super stempel en mooi ingekleurd.
Groetjes Marguerite

Pop's Cards zei

Good morning sweetie this is absolutely gorgeous, such gorgeous colours too, gorgeous work, huggles Pops x x x

Nicole zei

Wat een leuk kaartje! Grappig met die tag en heel mooi met je 3D-effect. Leuk dat je weer meedoet met de uitdaging bij CCWS :o)

Marieke zei

Wat een leuke kaart Ghea!
Ik vind die tags die "verstopt" zitten altijd zo leuk!!
Mooie stempel, ook leuk ingekleurd!

Lieve groetjes van Marieke

Margo zei

Hele mooie kaart Ghea leuk dat je de oorwarmers en de schaatsen in 3D hebt
gedaan.veel succes met de challenge Hoop dat de barbecue lekker en gezellig was.groetjes Margo Ps je gaat stil toch naar de 100 volgers toe groetjes.

Wendy zei

Wat een heerlijke kerstkaart Ghea! Heel mooi dat rood en de details zijn ook erg leuk. Ik hoop dat je een heerlijk bbq hebt gehad! Groetjes, Wendy

Marian zei

Ziet er prachtig uit
Groetjes

Danoesja zei

Hoi Ghea

Nog gefeliciteerd met de eerste verjaardag van Iefke.
Je kaartje is prachtig, heel leuk Tilda in 3d.

lieve groetjes
Danoesja

Oma Nel zei

Echt een heel mooi kaartje en erg mooi gekleurd groetjes Nel

Anita Meijer zei

Hé toppertje en jij eerste bij de Christmas Challenges with sketches, ik zei het al toen ik je kaartje zag het is een supergaaf kaartje. Gefeliciteerd meis, helemaal verdiend.
Liefs van Anita