vrijdag 28 september 2012

Herfst tasje & magnolia & vlinders

Hallo blogvriendinnen vandaag is het alweer weekend, wat vliegt de
week toch snel voorbij ik kom elke week tijd tekort. Maar daar zullen
nog wel meer vriendinnen last van hebben in blogland. Vandaag heb ik
een tasje gemaakt voor mijn tante haar verjaardag ze is volgende week
jarig maar dan ben ik op vakantie, ga er lekker aanstaande maandag een
weekje tussen uit. Dit tasje gaat meedoen bij:
http://decreatievezebra.blogspot.nl  Anyting Goes/Alles Mag
http://simplymagnolia.blogspot.nl  Tasje & Magnolia & Vlinders.
http://hobbyhomehobbyartikelen.blogspot.nl/2012/09/challenge-nr-2.html
versier doosje/kadoverpakking
En dit is het geworden in schitterende herfst kleuren.

De paddestoel en de pompoen zijn kleurplaten en heb ik verkleind, het
stempelafdrukje is van Magnolia uit de herfstserie, en heb ik ingekleurd
met de copics, de mal is van MD LR024 de bloem links boven is een
Olba mal magnolia bloem misschien zeg ik niet de juiste woorden het
gaat mij erom dat ik koop wat ik wil hebben, hoe het heet interesseeert
mij niet zozeer, verder heb ik nog wat blaadjes op geplakt om het geheel
mooi af tewerken. En zo is zij geworden oordeel zelf maar.


Misschien dat ik tussen door nog even langs kom bij jullie en anders zou
ik zeggen tot 9 oktober. Hieronder nog een lichtere foto en dan gaan wij
haar plaatsen.


Fijn weekend doeiiiiii doeiiii
Liefs Ghea

29 opmerkingen:

Saskia Middel zei

Wat een mooi tasje met prachtige herfstkleuren!
Dat tijd tekort... dat komt me bekend voor ;)
Heel veel plezier met het weekje weg!

Groetjes, Saskia

Oma Nel zei

Leuk die herfstkleurtjes en het tasje heb je heel mooi gemaakt , verder veel plezier volgende week groetjes Nel

Ans Gilbert zei

Hallo Ghea,
Wat een schattig tasje heb je gemaakt, echt heel leuk bedacht..en gemaakt..
Wens je vast een fijne vakantie..

Fijn weekend, liefs Ans

Corrie zei

Het is een prachtig tasje Ghea,prachtige herfstkleurtjes,mooi gemaakt hoor meis,een top creatie
lieve groetjes Corrie

kaartenscrappenenzo zei

Heel schattig geworden meid !

groetjes Danny

jolanda zei

mooi tasje, leuk met de paddestoelen en pompoen

Nicole zei

Wat een prachtig herfsttasje!! Fijne vakantie. Liefs, Nicole

Anita Meijer zei

Wat een schitterend kaartje heb je gemaakt voor je tante Ghea, daar zal ze zeker blij mee zijn. Super.
En alvast een hele fijne vakantie, heerlijk even een weekje er tussen uit. Super. Lekker genieten.
Liefs van Anita

Danoesja zei

Hoi Ghea

Ik ben ook nog steeds op zoek naar zakjes tijd:-) de week is idd zo snel voorbij.
Dit herfsttasje is schitterend en heel leuk gedaan met die pompoen en paddestoelen.
Alvast een hele fijne vakantie.

Lieve groetjes
Danoesja

Cindy zei

Waaue GHea, wat is tie weer mooi. Met zulke creaties is het echt niet erg dat het herfst wordt. Ik vind de kleuren schitterende en ook de blaadjes en de paddestoelen, ..... kortom alles! Fijn weekend, groetjes, Cindy

Marian zei

Ziet er heel mooi uit leuk de herfst kleuren
Groetjes

Margo zei

Hallo Ghea
Ten eerste bedankt voor de lieve reacties die je elke keer op mijn blog plaats.IK vind je tasje heel leuk geworden mooie herfstkleuren,lief dat je dat voor je tante gemaakt hebt.daar zal ze wel heel blij mee zijn.en voor nu een heel fijn weekend en een hele fijne vakantie.groetjes Margo.

Marianne zei

Ziet er prachtig uit.
Liefs, Marianne

Plony zei

Wowwwww Ghea!!!!!! Wat een bjoetie!!!!!!! Schitterend zeg, enorm leuk gedaan!!!
Waarom staat deze niet bij ons HH-blog?????? Het kan nog hoor!!!
Liefs Plony.

Plony zei

O ja, fijne dagen volgende week meis, geniet er van!
Hugssssssssss.

Corrie zei

Wat een schitterend tasje Ghea
Ik Wens je bij deze gelijk een hele fijne vakantie toe.

Groetjes Corrie

Corrie zei

hey...Super leuk dat je met deze creatie meedoet aan de HobbyHome Challenge Ghea

Groetjes Corrie

Tiets zei

een schitterend tasje geworden Ghea!!
groetjes Tiets

Pop's Cards zei

Hi sweetie this is absolutely gorgeous, huggles Pops x x x

Tessa en Anke zei

Wat een prachtig tasje heb je gemaakt
liefs Tessa & Anke

Marlies zei

Een hele mooie tasje! Mooie herfstkleuren en mooie details!! Fijne vakantie! groetjes, Marlies

Marieke zei

Wat een prachtig herfsttasje heb je gemaakt zeg, erg leuk!!

Groetjes van Marieke

inge zei

Wat een gezellig tasje heb je gemaakt Gea, supermooie kleurtjes heb je gebruikt. Leuk dat je meedoet bij Simply Magnolia.

Groetjes Inge

Lins zei

Wat een mooi tasje Ghea in deze herfstkleuren!

Fijn dat je hiermee meedoet bij Simply Magnolia!

Groetjes,

Lins

Kim zei

Wauw! Wat een pracht van een herfstcreatie! Schitterende cadeautas!

Groetjes Kim

Jolanda zei

Hai Ghee nou als je dit leest ben je alweer terug van weggeweest en hoop dat je het leuk heb gehad, maar dat zullen we nog wel horen denk ik. Je tasje is weer een echt TOPPERTJE geworden.

Groetjes en welkom thuis Jolanda

marion zei

Wat leuk dat je volger geworden bent, jammer dat de aquamarkers niet zijn wat je verwacht had, ik kleur graag met ze in, net als de distressmarkers. Heel veel inkleurplezier met de copics. Prachtig herfsttasje heb je gemaakt, je hebt er weer een volger bij :), liefs, Marion

mandy zei

hoi ghea wat een schattig tasje heb je gemaakt.
Het kerstdoosje op mijn blog heb ik met de scorpall gevouwen. En daarna helemaal beplakt.
groetjes mandy
bedankt voor je bezoekje op mijn blog.

Henriëtte zei

Wauw echt een toppertje, geweldig gedaan, zo mooi die herfstkleuren.
liefs Henriette