vrijdag 14 september 2012

GEFELICITEERD.......

Goedemiddag lieve bloggers......
Hier dan even een verhaaltje over mijn kaartje, ik had vanmorgen geen
tijd om haar te plaatsen dus doe ik het nu. Ben ik in ieder geval op tijd,
Ik ga deze kaart plaatsen bij: http://dutchmagnolialovers.blogspot.nl
sketch & magnoliastempel
                                                     
Van wie het papier is dat kan ik jullie niet vertellen, ik heb het vorige week
kado gehad in mijn gewonnen candy, met nog twee setjes van ieder een stuk
of 5 velletjes het is prachtig papier. Verder heb ik een magnolia stempel gebruikt,
en ingekleurd met derwent coloursoft potloden. De roosjes- de ovale- en de
hartjes mal zijn van de boekenvoordeel. De vlinder is van Olba- de tekst
stempel is van MD. En dit is het gehele plaatje in zachte pasteltinten op de
stempel na dan.
Dan wil ik iedereen bedanken voor jullie lieve reacties op mijn 1e plaats dat je
daarvoor persoonlijk wordt gekozen, inplaats van getrokken door de random.
Heel lief dat jullie mij dat allemaal duidelijk wilde ,aken, daar moest ik dan wel weer
van blozen het leek net of ik er niet blij mee was, maar dat is minder waar hoor ik
ben er heeeeeel trots op. Daar doe je het ook een beetje voor toch, en omdat het
je hobby is die veel ontspanning en voldoening geeft, je er een schitterende kaart
aan overhoud, je daar iemand heel blij mee maakt- je in de top 3 kan komen en
ook nog eens een prijs kan winnen wowwwww dat alles is niet mis. Ik ga der voor.
Wens jullie een heel fijn weekend, de mijne kan niet meer stuk ik ga met 3 maatjes
zondag naar de beurs in Rijswijk hoe leuk is dat.
                                                   Lieve groetjes van Ghea

10 opmerkingen:

Corrie zei

Wat een schatje Ghea
Mooi is dat papier he, ik werk er ook graag mee

Fijn weekend
Liefs Corrie

HenP Produkties zei

Hoi Ghea,

Wat een lief kaartje, mooie zachte kleuren heb je gebruikt en je hebt onze sketch goed gebruikt.
Leuk dat je meedoet aan onze challenge bij DML.

Heel veel freubelgroetjes,
Hilde & Petra

Corrie zei

Ondanks dat je druk bent Ghea heb je wel weer een beeldschoon kaartje gemaakt,lieve kleurtjes prachtig gekleurd ,een héle mooie kaart
lieve groetjes Corrie

creatie's and stuff by jenneke zei

lief kaartje heb je gemaakt
lieve groet jenneke
http://creaties-jenneke.blogspot.nl

Marian zei

Mooie kaart
Groetjes

jolanda zei

mooi en lief kaartje

Anita Meijer zei

Wat een lief kaartje heb je gemaakt Ghea, ik vind hem super geworden en wat een mooi papier zat er in die candy, top. Veel plezier zondag in Rijswijk, leuk.
Groetjes van Anita

Shirley zei

Echt een heel lief kaartje heb je gemaakt Ghea!

Groetjes, Shirley

Margo zei

Heel mooi kaartje Ghea en het papier vind ik heel mooi en lees ik hey goed gewonnen !!!!dus wel wat gewonnen ha ha groetjes Margo en heeeeel veel plezier in Rijswijk ben benieuwd wat er aan jou handjes blijf plakken.

Ans Gilbert zei

Hallo Ghea,
Wat een lief kaartje heb je gemaakt.schattig stempeltje en heel mooi papier..
Lief zijn ze hé de puppy's, jammer dat mijn dochter zo ver weg woont..
Maar over 3 weken gaan we kijken..
hoop dat ik sterk genoeg in mijn schoenen zal staan en...geen puppy voor me zelf uitzoeken..
Liefs Ans