zaterdag 22 september 2012

Geboortekaartje

Zo dan nu eindelijk een week later een kaartje gemaakt voor de
challenge van http://thedutchmagnoliachickies.blogspot.nl/
                        gebruik een magnolia en de aangevraagde tekstdigi
challenge van http://decreatievezebra.blogspot.nl n.a.v. foto
challenge van   http://divasbydesignchallenge.blogspot.nl/  miiium 4 layers


Ik had afgelopen dinsdag een fantastisch kado doosje gemaakt met de gratis digi
maar ik zat te slapen. Ik een heel verhaal getikt kom ik erachter dat het een
magnolia moest zijn pfffff, dus het hele feest ging niet door OVERNIEUW!!!
En dit heb ik gebruikt:
Wit en roze cardstock
Het gebloemde papier is van Pretty Papers Bloc Sweet Summer van MD
Magnoliastempel ingekleurd met de copics
Mal is van Joy uitgesneden uit de themafoto van de creatieve zebra
Swirl is van Cheery Lynn
Glitter is van stickels star dust
En de tekstdigi kan je gratis aanvragen bij de DMCC waar je dan de ver-
bintenis mee aan gaat dat je hem gebruikt op je wedstrijd kaart, en deze is
ontwordpen door Mariaane99999 evenals de sketch waar ik een gedeelte van
heb gebruikt en hier is dan het gehele plaatje.


Dan rest mij nog om mijn nieuwe volgers Diana, Harma en Yvonne welkom
te heten, en ik hoop dat we nog heel lang van elkaars creaties mogen genieten.
En dan nu als laatste want niemand heeft gereageerd, ik ben 1e geworden bij
de http://justmagnolia.blogspot.nl en heb een $30 voucher gewonnen hoe leuk
is dat wel niet ik vind het in ieder geval heeeeeeeeel leuk en ga weer twee
magnoliaas uitzoeken I LOVE IT!!!!

LIEVE GROETJES VAN GHEA

25 opmerkingen:

Liesbeth zei

Gefeliciteerd met je prijs Ghea, dit kaartje is ook weer prachtig, en mijn schouder gaat na de spuit weer helemaal top, bedankt voor je lieve reacties steeds weer.
gr. Liesbeth

jolanda zei

gefeliciteerd met je prijs.
Ben met hetzelfde afdrukje bezig, maar heb even geen idee hoe ik mijn kaartje wil aankleden
Jou kaartje is erg mooi en lief

Jacomijn zei

Wat een prachtige kaart! De kleuren passen perfect bij onze challenge! Bedankt voor je deelname bij de creatieve zebra!
Groetjes Jacomijn

Corrie zei

Joh Ghea ,ik heb dat helemaal niet mee gekregen dat je hebt gewonnen,maar van harte hoor het is je gegund,het is nog een vette prijs ook $30 daar kan je lekker voor shoppen toch.Dan is het toch niet zo erg dat je je kaart opnieuw hebt moeten maken, soms zit het mee en soms zit het tegen,het is wel een prachtige kaart geworden hoor!!!
lieve groetjes Corrie

Saskia Middel zei

Proficiat met je prijs, tof zeg!
En wederom een lief kaartje, mooi aandacht voor alle details :)

liefs, Saskia

Margo zei

Proficiat Ghea met je prijs en die is toch niet mis.je kaartje is weer heel mooi geworden jammer dat je een nieuwe moest maken.groetjes Margo.

Cindy zei

Waauw, wat een plaatje, ik vind hem mooi! Gefeliciteerd met je prijs vrouwtje, het is je van harte gegund, je maakt ook zulke mooie dingen! Fijne zondag! Liefs, Cindy

Nicole zei

Proficiat met je gewonnen prijs. Wat een dotje, Ghea. Liefs, Nicole

Elly zei

Gefeliciteerd met je prijs...dit kaartje is ook erg mooi geworden!

Groetjes Elly

Anita Meijer zei

Gefeliciteerd met je superprijs Ghea, maar het is dan ook een schitterend kaartje waar je mee hebt gewonnen, helemaal verdiend. Lekker shoppen, genieten dus. En dit kaartje vind ik ook weer zo ontzettend lief, wat zal jij gebaald hebben dat je hem weer over moest doen toen je er achter kwam dat het een magnoliastempel moest zijn. Wat heb je mij een superkaart toegestuurd Ghea, ik vind hem zo ontzettend mooi, helemaal mijn smaak. Super.
Liefs van Anita

Ans Gilbert zei

Hoi Ghea,'
Prachtig, wat een lief babykaartje, de kleurtjes zijn super..

liefs Ans

Danoesja zei

Hoi Ghea

Gefeliciteerd met je prijs, nu heerlijk shoppen ervan.
Dit is echt een liefje van een kaartje en heel mooi ingekleurd.

Lieve groetjes
Danoesja

Plony zei

Meisssssss, wat ben je goed bezig!!!!!!!! Prijs gewonnen.....gefeliciteerd,superrrr.....je volgers gaan ook prima.......toppie........en dan je kaarten die er helemaal supergaaf uitzien, je leuke verhaaltjes op je blog........kind ik kijk mijn ogen uit!
Dankjewel dat je met dit kaartje meedoet aan de challenge bij DMCC, we zien je graag weer terug bij de volgende challenge.....natuurlijk!!!!!
Liefs Plony......je bent een kanjer!

Shirley zei

Je kaart is weer prachtig Ghea! Lekker dat zoete roze voor een kleine meid.

Fijn weekend alsnog!
Groetjes, Shirley

Diana zei

Gefeliciteerd met je prijs Ghea, dat is wel heel leuk shoppen zo. wat een heerlijk kaartje is dit zeg, lekker zoet roze. Ik heb altijd het idee dat ik meerdere verschillende papiertjes op mijn kaart moet gebruiken, maar zie er bij jou maar 1 en het resultaat vind ik echt geweldig, je brengt me op ideeën.
Groetjes Diana.

Tessa en Anke zei

Wat een schatje. Heel lief kaartje.
gefeliciteerd met je prijs.
liefs Tessa & Anke

Sarah zei

Hi there, such a pretty image and a gorgeous card! Lovely colour choice as well.

Thanks for joining in with us this week at Divas by Design.

Sarah

Marianne zei

Heel mooi gedaan Ghea.
Dank je wel voor het meedoen bij DMCC.
Liefs, Marianne

kaartenscrappenenzo zei

zo dit is echt een schatje !

Anneke. zei

Wat een schatje, Geha. Leuk lo, een heel mooi geheel. Gefeliciteerd met je gewonnen prijs.
Bedankt voor je deelname bij de DMCC.
Groetjes Anneke.

Rina zei

Precious little sleeping Tilda.... sweet card!
Thanks for joining the Diva's this week...
Rina

Maris zei

mooi hoor, bedankt voor het meedoen bij DMCC

Marieke zei

Heel lief kaartje Ghea, dit is een van mijn lievelingsstempels voor babykaartjes, hij blijft zo lief!!! Mooi ingekleurd ook.

Liefs v Marieke

wijkhuijs zei

Een heel mooi kaartje met hele mooie kleuren en een lief babytje!.
Bedankt voor het meedoen bij de creatieve zebra.
En hopelijk tot de volgende keer!

Liefs Priscilla

miriam zei

wat een lief schattig kaartje
bedankt voor je deelname aan DMCC
gr miriam