zaterdag 15 september 2012

De kaarsjes mogen weer aan.....

                                                    Goedemorgen blogvriendinnen,
Wat ben ik vlot vandaag hé, ik heb gisteravond een leuk kaartje
gemaakt het kon dus zo op de foto vanmorgen.

Ik wil met dit kaartje graag mee gaan doen bij:
http://justmagnolia.blogspot.nl/  gebruik een Magnolia of hAngler  & sterren
http://webshop-anmacreatief.blogspot.nl/  sketch

Ik heb dus een magnolia stempel ingekleurd met de copics-
houten sterretjes en ijssterren van de Action-
de mal is van Nellie Snellen dacht ik?
het papier is van Papermania Classic Christmas-
de tekststempel is van MD-
rondom afgewerkt met mosgroene stazon-
En dit is mijn gehele kaartje geworden,


Al mijn dinnetjes weer bedankt voor hun trouwe bezoekjes op mijn kaarten.
Wens iedereen een hele fijne zaterdag en tot laterrrrrrrrrrrr

LIEFS GHEA

24 opmerkingen:

Marian zei

Ziet er prachtig uit en de vogels erbij heel leuk
Groetjes

LottesCards zei

Wat een leuke kaart! Prachtig gedaan met deze leuke stempel!!!

Leuk dat je meedoet met de challenge van AnMaCreatief!

Liefs Lotte

Ans Gilbert zei

Hoi Ghea,
Inderdaad..al weer een klaar.
Heel mooi papier gebruikt, lief stempeltje..MOOI.

fijn weekend, liefs Ans

jolanda zei

je kaartje is erg mooi geworden, mooi papier

Margo zei

Hoi Ghea het is weer een mooi kaartje mooi met het vogeltjes papier erbij.groetjes Margo.

Anita Meijer zei

Wat een prachtig kaartje heb je gemaakt Ghea en die vogeltjes op het papier wat schitterend met die glans, hij is top geworden.
Liefs van Anita

JOKE zei

Een kerstkaartje zó anders dan anders....daar hou ik van...Heel mooi!!!
Liefs Joke

Saskia Middel zei

wat mooi met de glitter-sterretjes!

Groetjes, Saskia

Helen zei

wat een superleuk kerstkaartje Ghea. Gezellig dat je meedoet aan onze challenge bij Anmacreatief. Groetjes, Helen

Oma Nel zei

Wat een leuke kerstkaart is dit echt kerst kleurtjes ook al waren het geen kerstkleuren ik vind hem gewoon leuk groetjes Nel

Cindy zei

Gave kaart, gaaf papier, gaaf gekleurd, kortom 100% gaaf. Ik vind hem super! Fijn weekend! Groetjes, Cindy

Marianne zei

Heel leuk gedaan Ghea,
Liefs, Marianne

Kim zei

Wat een schat van een kerstkaart! Heel mooi!

Groetjes Kim

Sandra Martens zei

Wat een leukerdje!

Groetjes Sandra

Pop's Cards zei

Hi sweetie this is just gorgeous, fabulous colours too, huggles Pops x x x

Danoesja zei

Hoi Ghea

Wat een lief kerstkaartje, het papier met de vogeltjes is zo mooi.
Je vorige kaartje is ook schitterend.

Lieve groetjes
Danoesja

kaartenscrappenenzo zei

Hij is heel leuk geworden !

groetjes Danny

Inger zei

Thanks for joining my blog Giveaway :)
GOOD LUCK!
♥ Hugs, Inger

Anne-Marije zei

Wat een supermooie kerstkaart.
Bedankt voor het meedoen met de AnMaCreatief challenge van de maand.
xxx Anne-Marije

Nicole zei

Wat een schattige kaart. Erg leuk ook met dat vogeltjespapier. Liefs, Nicole

Corrie zei

Ach mijn Gheaatje, sorry wijfie ,maar deze moeilijke tijd ,maakt het even een pitje lager te reageren ,maar je hebt een prachtig kaartje gemaakt meisje ,hoe kan ik dit nu vergeten zijn,duizend maal sorry,wat een lomperd ben ik ,ik ben altijd van de partij om je prachtige kaartjes te bewonderen ik schaam mij maar mij wacht een héle zware tijd, knuffie van mij Corrie

Wendy zei

Hoi Ghea, wat een leukerd is dit weer zeg! Het vogeltjespapier vind ik ook erg mooi. Inderdaad heerlijk dat de kaarsjes weer aanmogen, gezellig! Groetjes, Wendy

Rema designs zei

Volgens mij had je met deze gewonnen toch? Gefeliciteerd hij is prachtig

Groetjes rebecca

Dayana Marin zei

Congratulations!!! you are the winner in star challenger of Just Magnolia.. is a Pretty Card!! ;)