maandag 20 augustus 2012

Tijd voor een verjaardags feestje

Hallo lieve bloggers.....het is eindelijk een beetje koeler aan het worden,
dus weer tijd om een kaartje te gaan maken. Zo als gewoonlijk ben uk weer
aan de late kant, want het feestje is morgen al.

Ik heb een vintage kado envelopje gemaakt voor mijn blogmaatje en hobby-
vriendin Jolanda, die morgen jarig is Van harte gefeliciteerd meis tot strakssss
Het volgende heb ik gebruikt:

                                                    -  de klok van Tim Holtz
                                                    - alterations on the edge van Tim Holtz
                                                    - afwrijfplaatjes van de action
                                                    - vintageplaatje MD
                                                    - floral pons vlinder en bloem vNS
                                                   - hoekjes van Joycraft
                                                   - glitter die had ik nog
                                                   - aan de binnenkant twee stempels van MD
                                                     hoera een jaartje erbij 1000 kusjeskrijg je van mij
                                                     en de stempel dit heb ik speciaal voor jou gemaakt
                                                  - het papier is een restje van mijn theekastje 1 van mijn
                                                     oudere berichten

Met dit kaartje wil ik mee gaan  doen bij; http://hobbyhomehobbyartikelen.blogspot.nl/ Feestje
http://scrapcardschallengeblog.blogspot.nl/ gebruik twee stanzen
Dan als laatste wil ik Nicole van harte welkom heten, wat leuk dat je mij gaat volgen,
ik hoop dat we veel inspiratie bij elkaar opdoen, ik weet het wel zeker.......
Ik ga gauw mijn kaartje posten en achter de computer vandaan, ik heb last van mijn
ouwe oorlogswond zal ik maar zeggen hihihi mijn hernia. Het lijkt wel of er een
plank in mijn rug zit, te lang in dezelfde houding achter de computer pffffff, gaat wel
weer over voordat ik een jongetje ben zal ik maar zeggen. Ik wens jullie voor straks
welteruste en morgen gezond weer op......

WARME GROETJES VAN GHEA!!!!!!!!!!!!!!!!!!









 

13 opmerkingen:

Wendy zei

Wat een topper van een kaart is dit! Of eigenlijk envelop. Ontzettend mooi gedaan! Ik ben blij dat het bij jou al koeler is, hopelijk nu ook snel genoeg bij mij. Kan ik tenminste weer freubelen, want op mijn plekje is het nu net een sauna. Maar nogmaals: toppie! Groetjes, Wendy

Anita Meijer zei

Wat geweldig gedaan Ghea, daar zal je vriendin Jolanda wel heel erg blij mee zijn. Nou het is hier nog heel warm in huis hoor, maar we gaan gewoon stug door hahaha. Vervelend dat je rughernia weer opspeelt, ikzelf heb een nekhernia, maar (ik zal het afkloppen) die is momenteel heel rustig en laat dat maar blijven zo. Sterkte meis en heel veel plezier morgen op de verjaardag.
Liefs van Anita

Corrie zei

Ja daar is onze Ghea weer met een prachtige feest enveloppe gemaakt voor haar vriendin Jolanda,wat zal ze er blij mee zijn.Ik vind hem in ieder geval schitterend.Ik zit nog steeds met de ven op mijn koppie hoor het is nog warm hier
Lieve groetjes Corrie

Cindy zei

Ik vind je kaart supergeweldiggaaf! Zo leuk gedaan. Ik zit nu nog even achter computer maar moet zo toch naar bed, pfffff, de wekker gaat morgen weer. Ik ben dit weer zo zat. Ik weet wel, het is nooit goed, maar dit is niet gezond meer. Bedankt voor je lieve berichtjes op mijn blog, ik lees ze altijd met veel plezier. Je hebt zulke leuke humor! Liefs, Cindy

Ans Gilbert zei

Hallo Ghea,

Wat mooi.. je enveloppe...beetje stoer door de klok en lief...door het schattige plaatje..heel mooi gedaan hoor...

liefs Ans

Marieke zei

Erg leuk gedaan Ghea!!! Die klok blijft leuk he om mee te werken!
Lieve groetjes van Marieke

Corrie zei

Wat een schitterende kaart Ghea!
Leuk dat je meedoet met de Challenge bij HobbyHome.

Liefs Corrie

Marguerite zei

Wat een super leuke kaart/envelop. Ik ben ook blij dat het weer wat kouder/frisser (nog 23 graden) wordt. Ben met dit weer een goede klant bij de bieb en kom niet aan hobbyen toe.
Groetjes Marguerite

Oma Nel zei

Hoi Ghea wat een leuke envelop heb je gemaakt en de details er bij vind ik altijd zo goed , heel veel succes bij de challenge en gr NEL

Danoesja zei

Hoi Ghea

Wat een schitterende envelop in deze stijl. Daar zal je vriendin Jolanda vast heel blij mee zijn.
Buiten is het al een stuk aangenamer maar binnen is het nog zo warm, de ventilatoers staan hier nog volop aan.

Lieve groetjes
Danoesja

Plony zei

Heel gaaf gedaan Ghea, leuk gecombineerd. Dankjewel dat je hebt meegedaan aan de challenge op ons HH-blog.
Liefs Plony.

Elly zei

Ze zeggen weleens dat je onder druk de beste resultaten krijgt,en bij jou kaartje gaat dat zeker op,het kaartje ziet er prachtig uit!

Groetjes Elly

jolanda zei

mooie kaart, leuk gedaan