dinsdag 7 augustus 2012

Kerst met sketch......

Goeiemiddag.....
Ik heet al mijn nieuwe volgers van harte welkom, leuk dat jullie mij gaan volgen.
Ik probeer ook zoveel mogelijk langs te komen, zodat we inspiratie bij elkaar op
kunnen doen helemaal TOPPIE!!!!!!!! Welnu ik heb weer een nieuwe Kerstkaart
gemaakt, poehee dat was hard werken ik had nog maar 4 uur de tijd.

Ook al is het dan een simpel kaartje als bij mij iets snel moet dan gaat het meestal fout.
Nu ook een klein beetje maar ik vind het zonde om haar daarvoor weg te gooien.
Onderaan de kerstboom rechts daar sneed de snijmachine niet helemaal goed,
en begon hij te haperen. Ik moet hoog nodig een andere snijmachine maarja kan niet
alles tegelijk. De stempel heet Angel of Hearts en is van Penny Black ik ben hier weg van.



Het scrappapier komt uit een blokje van Papermania Mistletoe Kisses en het roze
papier uit het blokje van papermania Classic Christmas. De randjes afgewerkt met inkt
van de Action, het glitter is van Stickels Stardust. en de charm komt uit mijn hobbywinkel


De tekststempel is van Marianne Design, en de takjes is een pons van Marianne Stewart.
En in de linkerhoek twee halve plakparels van de Boekenvoordeel, nu ga ik gauw mijn
kaart plaatsen bij: http://christmaschallenges.blogspot.nl  with sketch 
Normaal gesproken hou ik niet van al dat gestress maar ik wilde wel graag nog een
Kerstkaartje af hebben, zo gezegt zo gedaan. Ik wens jullie een fijne avond en misschien tot laterrrrr.

GROETJES GHEA!!!!!!!!!!!!!!

10 opmerkingen:

Anita Meijer zei

Ik vind je kaartje super gelukt Ghea en fijn hé dat je er weer volgers bij hebt, op naar de 100.
Liefs van Anita

Corrie zei

Hoi Ghea ,meisje je bent toch nog op tijd ,hij is super geworden je kerstkaart,leuk hè weer volgers erbij.Héél langzaam maar gestaag groeit het aantal naar de honderd, het kan mij niet snel genoeg gaan,maar je kaart voor de CCWS is in ieder geval een plaatje.Lieve gortjes Corrie

Pop's Cards zei

Hi sweetie this is absolutely gorgeous, big hugs love Pops x x x

Corrie zei

Wat een schatje Ghea

Liefs Corrie

Marlies zei

Een mooie kerstkaartje met een super schattige engeltje erop! groetjes, Marlies

Margo zei

mooie kerstkaart Ghea vind het afdrukje heel lief veel succes met de challange.groetjes Margo.

Plony zei

Wat een lieffie is dit geworden Ghea, écht heeeeeeeel schattig.
Lieve groetjes van Plony en volgens mij zag ik weer ergens jouw naam rondgaan als winnaar????????? Dat was gisteravond laat en ik weet niet meer waar maar jij weet het vast wel.

Anita Meijer zei

Gefeliciteerd met jullie trouwdag Ghea en een hele fijne dag gewenst. Liefs van Anita

Jolanda zei

Hai Ghee nou je was op tijd met je kaartje en ook al vind je hem simpel enne GEFELICITEERD met je 3e plaats in de TOP 3.

Groetjes jolanda

Marieke zei

Wat een gaaf kaartje zeg, erg mooi! Mooie kleuren en erg slim om alvast wat kerstkaartje te maken!

Groetjes van Marieke