dinsdag 28 augustus 2012

Het is feest.....

Hallo lieve volgers het is feest want bij Raymond en Miranda daar is de
ooievaar geweest, en wat dacht je dat hij bracht een lief klein meisje
wie had dat verwacht. Haar naam is Tess, van harte gefeliciteerd met
jullie dochter en heel veel geluk. Ik heb voor jullie een kadodoosje gemaakt.


Ik heb het volgende gebruik:
-2012 Graphic45  Little Darlings Collection
-swirl cheery lynn
-doosje natuurlijk bij Tinie hobbywinkel
-lime groene decoverf
-zalmrose cardstock
En zo is het geworden achterkant vlinders, en binnenkant vlinders aan de
andere kant van de vlinders staan de streepjes deze rechts binnen in geplakt.
En aan de voorkant dit lieve meisje, en nog wat vlinders uitgeknipt en opgeplakt.

Ik hoop dat jullie het leuk vinden, ik ben er in ieder geval helemaal weg van.
Ik ga mijn creatie plaatsen bij: http://ge-we-hobbychallenge.blogspot.nl  Baby
                                      en bij: http://decreatievezebra.blogspot.be/  Anything Goes /Alles Mag
Verder wil ik al mijn nieuwe volgers van harte welkom heten, en ik hoop dat we
heel lang van elkaars creaties mogen genieten. Verder wil ik al mijn trouwe volgers
weer heel hartelijk bedanken voor jullie lieve en leuke reacties op mijn vorige kaart.
Ik ga nu even mijn kaart posten en dan gauw bij mijn maatjes langs kijken wat zij
allemaal weer voor moois hebben gemaakt.

HARTELIJKE GROETJES GHEA

23 opmerkingen:

Ans Gilbert zei

Hallo Ghea,

Wat schattig je kadodoosje..zooo
lief met dat Little Darlings papier. Je hebt er echt iets moois van gemaakt..complimenten hoor..

Liefs Ans

Shirley zei

Hoi Ghea,

Wat een schatje is dit kado doosje!
Ik weet zeker dat ze er heel blij mee zullen zijn!

Groetjes, Shirley

Shirley zei

Hoi Ghea,

Wat een schatje is dit kado doosje!
Ik weet zeker dat ze er heel blij mee zullen zijn!

Groetjes, Shirley

Margo zei

Wauw Ghea wat een super mooi gaaf doosje heb je gemaakt heel mooi papier ik heb de blok hier zelf ook maar wist niet goed wat ik ervan maken moest maar dit is echt gaaf is een idee voor mijn papier ook.groetjes Margo.

Elly zei

Een prachtig doosje,een erg mooie afbeelding en leuk met die rand erom heen!

Groetjes Elly

Marguerite zei

Wat een lief doosje daar zijn ze vast heel blij mee.
Groetjes Marguerite

jolanda zei

wat een prachtig cadeau doosje.

Marlies zei

Wat een mooie cadeaudoosjedoosje Ghea! Wat een lief en schattig afbeelding en ook mooie blader ranken! groetjes, Marlies

creatie's and stuff by jenneke zei

wat een enorm lief gemaakt doosje
lieve groet jenneke
http://creaties-jenneke.blogspot.nl

Anita Meijer zei

Wauw Ghea wat heb je dat schitterend gemaakt voor Miranda en Raymond, en wat fijn dat de baby geboren is, helemaal top weer. Heb je trouwens nog een mailtje gestuurd over je vraag maar volgens mij heb je het al opgelost, of je moet iets anders bedoelen. Hoor het wel van je.
Liefs van Anita

Cindy zei

Waauw, wat gaaf, alleen het doosje is al een cadeautje op zich. Zo mooi! Bedankt voor al je lieve berichtjes en complimenten op mijn blog! Liefs, Cindy

Corrie zei

OH Ghea ,wat ,ooi je hebt dit prachtig gemaakt,je hebt wel een fantastisch doosje gemaakt. Wat een leuke naam Tess en jij mag zeker tevreden zijn het is prachtig.. Lieve groetjes Corrie

Oma Nel zei

wat een schattig doosje daar zullen ze blij mee zijn , heel veel groetjes nEL

martina's kaartjes zei

hoi ghea,
wat een lief kaartje ! heel geslaagd ! kom je even terug kijken bij mij, dan kan ik het morgen een juiste bestemming geven
grtjs,m artina
x

Lins zei

Hoi Ghea,

wat een supermooi kadoosje, de ouders zijn hier vast heel blij mee, ook het papier vind ik heel mooi. Knap!

Liefs,

Lins

Claudia zei

Wat een onwijs lief kaartje.

Leuk dat je meedoet bij de creatieve zebra!

Groetjes Claudia

Danoesja zei

Hoi Ghea

Wat is dit een prachtig lief doosje. Heel mooi papier ook.

Lieve groetjes
Danoesja

Tineke zei

Wat een vreselijk schattig babykadoosje! Het papier is ook zo mooi.
Groetjes Tineke

Kim zei

Wauw! Wat een schitterend cadeautje is het zo. Echt helemaal super!
Groetjes Kim

Liesbeth zei

Wat heb je dat mooi gedaan Ghea.
Sorry dat ik nog niet eerder bij je op bezoek bent geweest maar ik dacht dat het een andere Ghea was die de reacties achterliet bij me, normaal breng ik ook gelijk een bezoek terug hoor.
Zie ik dat je ook nog een mooie candy hebt, dat is 2 vliegen in één klap.
Nogmaals sorry, en je ziet me zeker vaker verschijnen al kan ik niet beloven bij ieder bericht, dan wordt het een dagtaak, ik volg zoveel..
groetjes Liesbeth

JOKE zei

Ha Ghea, natuurlijk kom ik even kijken bij je en ja...het is zeer de moeite waard!!! Erg mooie doos is dit met een schattig lief plaatje!!
Liefs Joke

Ge-We zei

Wat een leuk kadootje !!
Mooi gemaakt !!

Bedankt voor het meedoen bij Ge-We hobbychallenge !!

Groetjes Janet

Mandy's Magnolia cards zei

ik kan niks anders zeggen dan schitterend! ik ben zelf ook helemaal weg van het prachtige papier van Graphic45. Bedankt voor het meedoen aan de challenge bij Ge-We & we zien je graag de volgende keer weer terug!
liefs, Mandy