donderdag 9 augustus 2012

Gefeliciteerd

He he eindelijk even tijd om mijn kaartje te gaan plaatsen, zoals jullie
wel weten bij ik weg van Disney ik ben al hard aan het aftellen. Eind
november of begin december dat weet ik nog niet precies maar ik ga
in ieder geval in de Kersttijd naar Disneyland Parijs. Een geweldige
kerstsfeer hangt er rond het park en ik ben weer helemaal terug in mijn
kinder jaren superrrrr. En dan nu een glimp van mijn kaartje

Ik weet niet hoe dit modelletje heet, ik heb het na gemaakt ik had namelijk
voor mijn verjaardag van Plony dit model kaartje gekregen en daar was ik
helemaal weg van. Ik dacht die ga ik ook nog een keer maken, en vandaag
was het dan zover. Minnie Mouse en Tinkerbel zijn kleurplaten, het papier heb
ik gekocht bij de Action, en de mal is van Marianne Design.


Ik heb ze ingekleurd met Derwent coloursoft, en alles wat glitterd heb ik
met stardust van stickels gedaan. Oja bijna vergeten GEFELICITEERD is
ook een malletje van MD.


En zo is het geheel geworden, op de jurk van Minnie Mouse zie je de schaduw
van Tinkerbel die er in het echt niet is natuurlijk. Ik heb er ook weer een nieuwe
volger bij, ik heet haar welkom op mijn blog, gezellig kunnen we van elkaars
creaties genieten en inspiratie  bij elkaar opdoen dank je wel. En bijna vergeten
maar wel het belangrijkste, ik doe mee met deze creatie bij;

http://eenhoopinspiratiechallenge.blogspot.nl/  Alles mag

Wens iedereen een hele fijne avond, morgenmiddag ga ik verder met mijn rondje.
Lieve groetjes van Ghea

15 opmerkingen:

Margo zei

Hallo Ghea
mooi kaartje heb je gemaakt is altijd leuk disney figuurtjes te gebruiken en ik lees dat je rond de kerst er heen gaat dat lijkt me super mooi we zijn zelf in Disney in Anaheim in Amerika geweest en echt super mooi maar met de kerst lijkt het me ook mooi om daarvoor naar Frankrijk te gaan maar mijn mannetje vond er in Amerika al niks aan dus die krijg ik niet meer mee hebben het er vaker over gehad maar ja je kan niet alles hebben maar jij heel veel plezier en het duurt nog even maar de voor bereiding is toch ook al leuk.groetjes Margo o ja nog proficiat met je top 3 bij christmas challenge groetjes.

Anita Meijer zei

Jeetje Ghea wat ben je toch lekker bezig, wat schitterend is dit geworden zeg, ik zal bijna zeggen weer een winnaar. En wat een heerlijk vooruitzicht met de kerst naar Eurodisney, top, kan me voorstellen dat de sfeer daar dan geweldig is.
Liefs van Anita

Corrie zei

Wat super Ghea dat je naar Disneyland ga ik ben er ook geweest en je wordt weer net een kind zo gaaf is het daar en gaat Iefke dan ook mee?
Je schreef dat je haat mist maar dat is toch logisch het is zo'n schatje om te zien. Je kaart is ook super mooi en zeker te weten goed gelukt.Lieve groetjes Corrie

Jacqueline (Sjakkie) zei

Wat een leuk vooruitzicht je uitje naar Disneyland. Je hebt een prachtig en heel lief kaartje gemaakt. Leuk dat je meedoet met de challenge van EHI.
Groetjes van Jacqueline

Corrie zei

Wat een leuk kaartje Ghea
en wat ene leuk uitje staat jou te wachten

Liefs Corrie

Pop's Cards zei

Hi sweetie this is gorgeous, your colours are fabulous, hugs Pops x x x

marcella zei

Wat een prachtig model kaart met die Disney figuurtjes.
En een heerlijk voor uit zicht Disney land.

Leuk dat je mee doet met de Challenge van EHI
Groetjes Marcella

Oma Nel zei

Het is een schatje , wat leuk heel veel groetjes Nel

Jolanda zei

Ook dit maal is het weer een schitterend kaartje geworden en mooie kleurencombi.

Groetjes Jolanda

jolanda zei

prachtig kaartje.
Bijna alle kinderen vinden disney leuk

Marlies zei

Wat een mooie kaart in een leuk model en met hele leuke disney figuren! Prachtig gemaakt!! groetjes, Marlies

Plony zei

Wat een superkaartje is dit Ghea, leuk dat ik je heb kunnen inspireren met mijn kaart om dit te maken. Geweldig gedaan en oooooo.....naar Disney.......ik zit er ook nog ernstig aan te denken om een keer te gaan rond de kerst want die sfeer........die is zoooooooo gaaf!!!!!
Liefs Plony.

Je@net zei

Super leuk kaartje, Ghea! En wat een heerlijk vooruitzicht, geniet maar lekker van de voorpret!

GerJanne zei

Hoi Ghea,

wat een supermooi kaartje heb je gemaakt! Leuk met die Disneyfiguurtjes erop. EN wat gaaf dat je met de kerstsfeer in Disneyworld bent. Ik heb foto's gezien van een oud-collega: schitterend!!
En dank dat je meedoet met onze chalenge bij EHI!

GerJanne

dieke zei

Wat een leuke kaart, Ghea!
Erg goed idee om zo vast in Disneystemming te komen!
Veel plezier straks in november, geniet ervan!

Groetjes van Dieke Polstra
www.stempeldieke.nl