zaterdag 25 augustus 2012

Er is er 1 jarig hoera hoera!!!!!!!!!!!!!!

Hallo lieve bloggers.... en natuurlijk WELKOM aan mijn nieuwe volgers, ik
vind het ontzettend lief dat jullie mij gaan volgen DANK JULLIE WEL.
En bedankt voor jullie lieve berichtjes telkens weer, ik vind dat TOP van jullie,
ik probeer ook om zo vaak mogelijk langs te komen bij jullie. Ik heb afgelopen
maandag dinsdag en woensdag niks anders gedaan dan berichtjes achter laten
bij mijn maatjes. Ik kwam niet toe aan het maken van een kaartje pffffff. Maar
hier is hij dan eindelijk een easelkaart.......

Oma s lieve schat Iefke wordt woensdag 5 september 1 jaar, wat is het jaar toch
snel voorbij gevlogen. Maar ik heb heel erg genoten ik kijk uit naar volgende
week zondag want dan gaan we het vieren. Wat heb ik gebruikt:


3 strass sterretjes-
5 halve plakparels-
achtergrondpapier van de Acction-
stempelafdrukjes Magnolia en in gekleurd met de copics-
vlaggentjes klein en groot met tekst zijn van MD-
stickels stardust voor op de sokjes-
en een muziekkaarjes van de vomar, deze speelt happy birthday-
en zo is het geheel geworden
Ik wens iedereen weer een hele fijne avond, en ik ga gauw rond kijken waar ik
deze kaart ook alweer zou gaan plaatsen. Ik heb het fout op geschreven en moet nu
even hard aan de slag. Nou ik heb het gevonden maar ik moet morgen eerst nieuwe
foto s maken want er moeten nog hartjes op dat wordt gevraagd. Daarna ga ik haar
plaatsen bij:  http://justmagnolia.blogspot.nl  gebruik een magnoliastempel en een hart
                     http://bearlymine-challenges.blogspot.nl  Anyting Goes   Alles mag

GROETJES van Ghea

22 opmerkingen:

Ans Gilbert zei

Hallo Ghea,
Wat heb je een schattig kaartje gemaakt voor Iefke..en wat heeft ze een leuke naam..
Mooi ingekleurd en..mooie combinatie van papier etc..TOP.

Lieve groetjes Ans

Corrie zei

Hoi Ghea
Bij deze alvast van harte gefeliciteerd met de verjaardag van je kleindochter, wat heb je een lief kaartje voor haar gemaakt.

Liefs Corrie

Oma Nel zei

Een heel lief kaartje en wat een mooi papier heeft die winkel met de blauwe letters toch ja zo noemen wij hem onderling en alvast gefeliciteerd gr NEL

Elly zei

Een vrolijk kaartje,met veel leuke dingen,erg mooi gemaakt!

Groetjes Elly

Cindy zei

Wat een prachtige kaart. Ik weet zeker dat Iefke er heel blij mee zal zijn. Heel gaaf! Groetjes, Cindy

Marian zei

Alvast gefeliciteerd met je kleindochter Wat is dat mooi zo klein meisje genieten Heel veel plezier op
haar verjaarspartijtje EN je kaart is prachtig
Groetjes

Corrie zei

Ja Ghea je hebt gelijk ,ik zit 's avonds soms 2 uur te typen,,, om alle kaarten die gemaakt zijn te bewonderen en dan kan een berichtje niet uit blijven toch?
Zelf vind ik het ook leuk om reacties te krijgen.Jij hebt er weer een pracht creatie van gemaakt,ik kan het weten ,want jouw prachtige kaart die ik heb gekregen van jou staat nog steeds te pronken hoor.Wat lees ik nu een foutje geen hartjes ,heb ik ook wel eens.Morgen weer een nieuwe dag en dan komt het weer goed.
Lieve groetjes Corrie

Corrie zei

Ach vergeet ik je te feliciteren met je lieve kleindochter sorry hoor ik hoop dat ik het bij deze goed hebt gemaakt GEFELICITEERD met IEFKES verjaardag
Liefs Corrie

KnoFF-je zei

Zo,n eerste verjaardag is altijd heel bijzonder. Daar past een bijzonder mooi kaartje bij. Wat een werk zit daar in. Een waar kunstwerkje. Geniet er maar flink van,voor je het weet moet je een kaartje maken met 18 erop!
Groetjes,Natasja

Carla zei

Even te laat gezien, maarhet is nu 1 minuut voor 12 en dus nog hieperdepiep

creatie's and stuff by jenneke zei

dus jij hebt volgende week lekker een feest van je kleindochter ga er maar lekker van genieten.ik vind dat je een prachtige kaart hebt gemaakt leuk zo met die letters. EEN PRONKSTUK
lieve groet jenneke
http://creaties-jenneke.blogspot.nl

Wendy zei

Gefeliciteerd met de 1e verjaardag van je kleindochter Ghea! Wat heb je toch een ontzettend leuke kaart gemaakt. Alles is mooi: papier, stempel, ingekleurd, detail.. Super! Groetjes, Wend

Shirley zei

Wat een mooi kaartje! Ik weet zeker dat de kleine Iefke en haar pappa en mamma er heel blij mee zullen zijn.
Gefeliciteerd alvast!
Groetjes, Shirley

Anita Meijer zei

Wat een schitterende kaart heb je gemaakt zeg, wat zal ze daar blij mee zijn volgende week, ik vind hem helemaal top. Zo leuk met die vlaggetjes.
Groetjes van Anita

Margo zei

Hoi Ghea

Wat een mooi kaartje heb je voor je kleindochter gemaakt en al 1jaar ja tijd gaat snel geniet er super van ze zijn snel groot alvast proficiat voor Iefke .groetjes Margo.

Marga zei

Mooie kaartjes Ghea, ik ben gelijk volger geworden. Ik heb helaas niet zo heel veel tijd om vaak te reageren. Maar ik kom zeker nog wel langs.

Groetjes Marga

Jolanda zei

Erg mooi kaartje en alvast gefeliciteerd met je kleindochter ja meid voor je het weet is ze alweer 18 hoor:)

Groetjes Jolanda

Kim zei

Wat een super lief kaartje! Heerlijk vrolijk met die kleurtjes. Prachtig! En alvast gefeliciteerd met je kleindochter!

Groetjes Kim

Marlies zei

Wat heb je een prachtig kaart gemaakt voor je kleindochter! Heel mooi en vrolijk en zo leuk met haar naam op de vlaggetjes! Super en ook alvast gefeliciteerd!! groetjes, Marlies

Natascha zei

Lovely project! Thank you so much for joining us at Bearly Mine Challenge this time! Good luck!

Hugs, Natascha

Danoesja zei

Hoi Ghea

Nog van harte gefeliciteerd met Iefke. Het is een prachtig kaartje geworden voor haar, lief die Tilda met knuffel.

Lieve groetjes
Danoesja

kaartenscrappenenzo zei

Hai Ghea deze is ook echt geweldig lekker vrolijk zo met die kleurtjes !

liefs Danny