vrijdag 16 november 2012

Het magische getal 100 is vandaag bereikt.......

Hoi lieve bloggers, vandaag is het dan zover en ga ik de aquamarkers weggeven.
Mijn man Ad heeft vanmiddag dat hij uit zijn werk kwam de gelukkige winnaaar
getrokken, gelukkig hoef ik ze niet zover weg te sturen voor het zelfde geld moest
ik het naar Spanje of Turkije sturen. Maar nee hoor hij is in Nederland gevallen,
en wel bij iemand die heel hard heeft zitten duimen en haar verzoek is verhoord.
De gelukkige winnaar is geworden Oma Nel, ik wil je daarom vragen om mij even
een email te sturen met je adres gegevens dan kan ik ze zo snel mogelijk naar je
op sturen. Nel VAN HARTE GEFELICITEERD ik hoop dat jij er wel mee over-
weg kunt en dan zien we vanzelf je mooie kunstwerkjes op het blog voorbij komen.




68 opmerkingen:

Anita Meijer zei

Hoi Ghea, dank je wel voor al je berichtjes op mijn blog, lief van je. En wat een schitterende candy geef je weg zeg, ik doe graag mee. Zal straks even alles doen wat ik moet doen, volger ben ik al bij je dus dat zit al goed. Top.
Liefs van Anita

Shirley zei

Wat een super candy!
De candy gaat in mn sidebar met uiteraard een link.
Volger ben ik al. Kom ook gerust eens bij mij kijken:

http://shrleyy.blogspot.com

Groetjes, Shirley

Anita Meijer zei

Heb de foto opgeslagen, je blogadres gekopieerd, moet ik alleen hier nog mijn blogadres achterlaten en dat is

http://anitameijersscrapkaarten.blogspot.com.

Nogmaals een supercandy Ghea.

Liefs van Anita

Corrie zei

Zo wauw wat gaaf ,nou zoiets zou ik nu wel eens willen winnen ,dat zou super zijn.Maar als ik het niwt win blijf ik je toch trouw volgen hoor Ghea
liefs Corrie
http://chvandervelde.blogspot.com
Ik hoop dat je snel 100 volgers hebt

Cindy zei

Wat een gave candy! Ik doe graag mee. Ik hoop dat je snel 100 volgers haalt, je maakt zulke gave creaties. Mijn link: http://cindyvandervelde.blogspot.com

Lieve groetjes
Cindy

Plony zei

Even hier nog een reaktie.......ik ga je candy plaatsen en hoop dat het meehelpt om aan die 100 volgers te komen.
Mijn blogadres dan nog:
http://www.plonysbloggie.blogspot.nl/
Succes hè meis!!!!!!!!

Creaine zei

Wat een leuke candy. Ik doe graag mee, ben ook meteen volger geworden :)
groetjes ine

martina's kaartjes zei

hoi Ghea, wat een gave candy heb je daar ! aquamarkers heb ik nog niet in m'n bezit, dus ik waag m'n kansje. Heb gezien dat jij meedoet met mijn candy, wel ik ben je 30ste volger, goed he ? zet me maar op je lijstje.
bedankt voor deze kans,
grtjs, martina
http://martinaskaartjes.blogspot.com/

Jolanda zei

Wat een leuk idee van je ghee succes ermee

Groetjes Jolanda

Ingrid zei

Wow Ghea, da's niet zomaar een candy! Wat een joekel ;-) Ik waag graag een schokje, nog nooit gekleurd met aqua markers, maar vind het "water kleuren" altijd zo mooi vintage...
Bedankt ook voor je lieve berichtje op mijn blog, ik vond het heel leuk om te lezen dat je zo enthousiast bent over mijn miniboekje :-)
Hugs Ing

jolanda zei

Wat een prachtige grote candy.
Ik kleur op dit moment alleen nog maar met derwent en ken deze stiften dus nog niet.
Wil graag een kansje wagen

Oma Nel zei

Ik heb me als volger aan gemeld en wat zal ik blij zijn met deze super mooi prijs ik ga duimen en succes met de 100 volgers gr Nel

Marieke zei

Wow wat een gave candy zeg! Kleur al een tijdje met Derwent potloden maar zou graag iets anders willen!
Dit zou de uitgelezen kans zijn!

Lieve groetjes van Marieke

Ans Gilbert zei

Hallo Ghea,
Wat een leuke candy..daar wil ik wel aan mee doen..
Lief dat je even bij mij kwam kijken..ik ben natuurlijk je volger geworden.

http://dekaartenvanonsmam.blogspot.nl/

groetjes Ans

Brigitte zei

Hoi Ghea

bedankt voor de lieve reactie op mijn blog. Eindelijk iemand die me begrijpt( hihi) Maar ik wil ook best wel meedoen met deze schitterende candy.
Ik heb hem meteen op mijn blog geplaatst.

Groetjes
Brigitte

Marian zei

Dank voor je lieve berichtje Hoop dat je nog eens bij me langs komt
Wordt je volger hoor en waag een kansje
Groetjes

Ans Gilbert zei

hallo Ghea,
Wat lief dat je steeds reageert op mijn Blog..dank je.
De schilderijtjes van de baby's hangen nu op onze slaapkamer, ik heb ze 35 jaar geleden gekocht,voor de geboorte van mijn dochter en inderdaad..zooo lief..ik ben er ook weg van..

Fijn weekend, lieve groetjes Ans

creatie's and stuff by jenneke zei

via hip haakwerk ( carla) ier gekomen, ze had een leuk blog voor je aangemaakt, ook ik vind het leuk als ze me gaan volgen vandaar ben ik hier en doe ik gezellig mee met jou gave give away, wees welkom ook op mijn blog en ook ik heb een give away lopen
deze staat hier :
http://creaties-jenneke.blogspot.nl/2012/08/creations-and-stuff-2e-give-away.html

enne ik plaats je link op mijn blog hoor...succes met je volgers
lieve groet jenneke

KnoFF-je zei

Hallo Ghea,
Ik ga je volgen hoor. Ik vind je kaarten super! Wat een werk allemaal. Zoveel details.
Groetjes Natasja.
www.knoff-je.blogspot.nl

Vengy zei

Hallo Ghea,

Via hip en haakwerk kwam ik bij jouw mooie blog terecht. Aangezien ik nog een newby ben met kaarten maken, doe ik graag mee met jou mooie give away.
Zal een mooie link terug plaatsen op mijn blogje. cozzjewels.blogspot.com

Heel veel plezier met je al je nieuwe leden. En bedankt voor je give away..

creathea zei

Viavia kwam ik hier terecht.
Ik maak niet vaak zelf kaarten, bekijk wel regelmatig mooie blogs, maar bij vlagen vind ik het erg leuk om te doen. Ik doe dan ook graag mee met jou candy. Ik ben volger geworden en een link krijg je zeker in de rechter side-bar.
Groetjes Thea

Wendy zei

Hoi Ghea,
Volger ben ik al bij je en ik ga nu de candy op mijn blog plaatsen! Wat ontzettend leuk dat je dit doet en wat een geweldige candy. Wie wil daar nu geen kans op maken? Ik hoop dat je heel gauw 100 volgers hebt!
Groetjes, Wendy

http://webbelthings.blogspot.nl/

kaartenscrappenenzo zei

Hai Ghea ik ben op jouw site gekomen via de blog van Antia je maakt prachtige kaarten zeg ! En wat een geweldige candy ik wil er graag aan mee doen :-)

http://fieperdefiep.blogspot.nl/

liefs Danny

Renate zei

Hallo Ghea, ben volger geworden van je blog, je maakt prachtige kaarten. Je candy staat in mijn sitebar, doe dus graag mee met de candy.

Groetjes Renate vd s

Neltine zei

Hoi Gea,

Wat een leuke kaart heb je ingestuurd voor onze. Bedankt voor het meedoen aan onze challenge op het Scrap-Cards Challenge-Blog.

Groetjes,
Neltine

Anreda zei

Via via op je blog terecht gekomen en wat maak je toch leuke creaties :)

Uiteraard doe ik ook graag mee met je candy !

Bedankt, Anreda

Sandra Martens zei

Wat superleuk, ik doe heel graag mee en op naar de 100 volgers!

Groetjes Sandra

Saskia Middel zei

Hoi ghea, via creatie's en stuff by Jenneke heb ik je blog gevonden, leuk!! Ik waag hierbij graag een kansje voor deze toffe candy.

Linkje staat hier: http://sas--kia.blogspot.nl/p/leuke-give-aways.html

Via de reader blijf ik lekker meelezen hier :)

groetjes, Saskia

Dayana Marin zei

Hola!!! Lindo regalo

Mi blog:

http://dahlymar.blogspot.com/

Marguerite zei

Iedere keer als ik bij jou kom kijken zie ik jou candy en denk dan zal ik ook reageren. Ik kleur ook nog steeds met Derwent, dat vind ik heerlijk. Maar ja dan denk ik weleens zou iets anders ook fijn kleuren? Wil daarom toch wel proberen om jou candy te winnen.
Groetjes Marguerite
http://margueritemaakthet.blogspot.nl

Yvonne van Bruggen zei

Hoi Ghea,
Ik kwam via via op jouw blog terecht.. Je maakt leuke kaarten! Wat heb je al veel gewonnen zeg!!
En wat een super candy geef je weg! Ik ben volger geworden en heb de candy in mijn sidebar gezet.. Bedankt voor de kans en veel succes met je blog!!
Groetjes, Yvonne

Rianne Timmers zei

ook ik kwam via via op je blog terecht wat een super candy natuurlijk wil ik meedoen .ik doe nog niet zo lang mee en hoop dus dat ik het goed doe . lieve groetjes Rianne

Dinie zei

Ik ben ook volger geworden en zal de candy op mijn blog zetten.
super leuk
Groetjes Dinie

Ellen zei

Hoi Ghea, wat een gave candy geef je weg. Ik heb hem al een hele poos op mijn blog staan maar kom er net achter dat ik me nog niet heb aangemeld bij je en ook nog geen reactie heb gegeven...stom hè? Je staat al vanaf dag 1 op mijn blog met je candy. Zo kom je nooit aan de 100 natuurlijk.
Groetjes, Ellen

Relinde Scheepers zei

wauw wat een super candy ik doe graag mee!

groetjes Relinde

http://relinde-scheepers.blogspot.nl/

Yulianna zei

Thanks for the chance. It's great candy. Put candy picture on my sidebar. Become a follower, hope you'll like my blog too)
http://yulian-na.blogspot.com/

Kaartenbox zei

Wat leuk dat je een Candy weggeeft. Ik wil graag meeloten. Je maakt hele mooie kaarten.
Groeten Anja

http://kaartenbox.blogspot.nl/

Miranda zei

wat lief dat je ze weggeeft!
ik dacht al volger te zijn, maar heb me opnieuw aan moeten melden?
fotootje staat er bij ook op: http://miepeke.blogspot.nl/

groetjes miranda

Crejabeja zei

Ik ben verslaafd aan de Aquamarkers dus toen ik dit zag gelijk volger geworden...
(mijn gaan een keer op dus reserve is welkom)
Mijn blog = http://crejabeja.blogspot.nl/

Wens iedereen succes toe!!!

Groet Crejabeja

Anoniem zei

Wat een mooie candy. ik ken deze stiften ook nog niet dus wil heel graag een kansje wagen.
ik heb wel geen blog maar ben wel volger geworden Hoop dat ik zo toch ook mee mag doen
groetjes *Matthy*

delikitap zei

I want join.

http://delikitap.blogspot.com/2012/10/hobi-bloglarndan-cekilisler-2.html

delikitap@windowslive.com

Rachel zei

Wat een schitterende candy geef je weg! Ik zou haast vragen of je het wel zeker weet....? Ik kleur altijd met Derwent, heb eigenlijk nog nooit iets anders geprobeerd....daarom doe ik graag mee, bedankt voor de leuke kans!
xxx Rachel

Miekel's kaarten zei

Hallo Ghea,
Wat een leuke site heb je. Ik heb me zojuist aangemeld als volger. TJa en dan die candy. Die is eigenlijk te mooi om waar te zijn. Ik doe graag een gokje voor deze schitterende prijs.
Mijn blog kan je hier vinden:
http://kaartenvanmieke.blogspot.nl/

Heel hartelijke groetjes
Mieke

Viera zei

Gegroet, Ik wens je heel veel nieuwe ideeën

s_wetik zei

Wonderful! Thanks for the chance:)

I follow you and added the image to my sidebar here:http://ponaroshka.blogspot.com/

Ltc- creativity zei

Waauw wat een leuke candy !
Ik zou graag meedoen, mijn website is:
https://sites.google.com/site/creativityltc/home/leuke-candy-s

Sinds vandaag volg ik jou met veel plezier !
(Wel jammer voor je dat het niet echt jouw ding is, zo te lezen?...)

Groetjes !

Пандора zei

участвую http://scrapandora.blogspot.com/ ссылка на боковой панельке справа

Connie zei

Hallo Ghea !

Ik zie dat je onlangs ook enkele Copics hebt gekocht ? Toch niet zo simpel hé (voor mij is het toch best wel wennen om er mee te kleuren, maar ik ben dan ook maar een beginnelinge !!). Leuke candy, ik heb geen flauw idee of ik met aquamarkers (beter?) overweg zou kunnen, maar de kans is ook bijzonder klein dat ik ze zou winnen hé LOL !! Vele groetjes, Connie

Emmy Bouman zei

Wauw.....zit ik op een rustige zondagavond gezellig te bloggen, kom ik al surfend op deze site terecht!! Prachtige creaties!!!! En ook nog eens een supergave candy!! Volger ben ik zeker geworden, want ik wil je creaties graag blijven volgen! Maar ik doe ook zeker mee met deze gave candy! Bedankt dat ik ook een gokje mag wagen. Mijn blogadres is: http://fantasieintothink.blogspot.nl/

Liefs Emmy

Glenda de Heide zei

Hoi Ghea,

Volger ben ik al. Ik wil ook graag een gokje wagen op deze mooie candy. Zelf kleur ik met distress ink, maar ik ben wel in voor wat verandering.

Je candy staat in mijn sidebar.

Mijn blogadres is:
http://glenda-design.blogspot.nl/

Veel liefs Glenda

Gerda zei

wauwwwww wat een gave candy.
ik ben volger geworden, en de candy staat op mijn blog met link, en hier is de link van mijn blog.

http://gerdascreatiefdesign.blogspot.nl/
wat een prachtige crea,s staan er op je blog, toppie hoor.
lieve groetjes Gerda

Nellos zei

Hoi Ghea,

Ik ben volger 93 geworden dus bijna 100.
Wat een leuke candy geef je weg.

creanellos.blogspot.com

Groetjes Nelly

Leonie zei

Toen ik deze give-away zag, ging mijn hartje sneller kloppen! Ik ben net begonnen met aquarelleren en ik vind het super leuk om te doen!
Ik doe dus graag mee!
Gefeliciteerd met je bijna 100 volgers!

Ik heb een linkje geplaatst!
itsrainshearts.blogspot.nl

Groetjes Leonie

Angélique zei

Wauw, dat is wel een heel mooie give away! Daar doe ik wel graag aan mee! Maar niet alleen vanwege je give away ben ik volger geworden hoor, ik vind dat je prachtige kaartjes maakt, waarbij je ook nog eens uitleg geeft. Zo wil ik de rozet ook eens gaan proberen. Veel blogsucces toegewenst!

Ольга Киселёва zei

Super!!!! http://kiselek24.blogspot.ru/

Marina-Solnechnaya zei

It's really great candy!!!
http://marina-solnechnaya.blogspot.ru/

chantall van holten zei

candy geplaatst, ga me vandaag ff op je blog storten, zag leuke dingen

gr chantall

Miekel's kaarten zei

Jaaaaaaaaa je hebt 100 volgers. Hiep hiep hoera. Gefeliciteerd!

Emmy Bouman zei

Gefeliciteerd oma Nel!! Heel veel plezier ermee!!

Liefs Emmy

Plony zei

Oooooo, die gaat zitten juichen....ik weet het zéker. Wat gaaf dat je dit beschikbaar hebt gesteld meis en nu weer rustig verder tellen!!!! Ik geniet gewoon voor Nel....heerlijk voor haar!
Liefs Plony.

Corrie zei

Ghea gefeliciteerd met je 100 volgers
en Nel gefeliciteerd met deze super mooie Candy

Liefs Corrie

Marian zei

Ghea gefeliciteerd met je 100 volgers, super hoor.
Nel gefeliciteerd met deze prachtige Candy
Groetjes

Carla zei

Gefeliciteerd met je 100 volgers, dus sneller dan je verwacht had. Goed hoor. En nu op naar de 200......
groetjes van Carla

Oma Nel zei

WAUWWWW jeetje eindelijk kan ik reageren ik had visite en die is net weg ik had het van een maatje gehoord dat ik had gewonnen oh oh oh wat ben ik blij ja ik heb echt zitten duimen tot het laatst toe echt ik ben echt het gelukkigste blogmaatje op aarde wat een bofferd oh AD wat ben ik blij met jouw ik zou je wel willen knuffelen heel heel heel erg bedankt ik hoop dat ik er heel veel mee kan kleuren ja ik moet het echt nog leren hele dikke knuffels Nel

Sask Ia zei

Nel heel veelplezier met deze mooie prijs!!
Geha heel erg bedankt voor het organiseren en natuurlijk proficiat met je volgers :))

Liefs, Saskia

Yvonne van Bruggen zei

Gefeliciteerd Nel!!
Lieve groetjes, Yvonne

Connie zei

Ohla !! De magische 100 is bereikt !! Dikke proficiat aan Oma Nel, altijd leuk hé als je in de prijzen valt !! Hihi !! En uiteraard ook leuk voor jou Ghea dat je al zo veel mensen hebt kunnen inspireren !! Nog een héél fijne zondagavond gewenst ! Groetjes en liefs, Connie

s_wetik zei

Geha heel erg bedankt voor het organiseren en natuurlijk proficiat met je volgers