dinsdag 14 augustus 2012

100% Kerstmis

Hallo lieve bloggers dank jullie wel voor al jullie lieve en leuke berichtjes,
ik kan hier zo van genieten en ook het feit dat iedereen met je meeleefd
vind ik zo ontzettend leuk om te lezen superrrrrrrrrrrrr van jullie allemaal.
En dan nu wil ik even mijn blogmaatje CORRIE van harte feliciteren met
 haar verjaardag vandaag. Dikke kus van mij!!!!!

En nu gauw weer verder met mijn Kerstkaartje, het begint haast een gewoonte
te worden om mijn kaartje in de aller laatste uren te plaatsen. Vorige week
deed ik dit ook al, en stond toch mooi 3e in de top 3 van http://christmaschallenges.blogspot.nl/
ook deze keer is er weer een skech waar je je eigen aan te houden hebt, en
dit is het geworden: 



100% kerstmis van MD  stempel van magnolia  ingekleurd met copics 
plakparels van de boekenvoordeel  de randjes afgewerkt met inkt
de prachtige sterren zijn van magnolia en is 1 van de prijzen die ik de laatste
keer gewonnen heb bij ge-we-hobbychallenge zoveel gehad daar gewoon superrrrrrr.
Het scrappapier is van de action en van de boekenvoordeel, het hele onderste blad
komt uit een groot blok, en is bij onze hobbywinkel velsen apart tekoop.
Zo dit is het dan weer, ik ga gauw naar mrLinky voordat ik te laat ben, wens iedereen
nog een hele fijne dinsdag, en tot gauw maar weer.

                                                     LIEVE GROETJES VAN GHEA

16 opmerkingen:

Corrie zei

Wat ben je toch een heerlijk wijfie Ghea ,altijd zo spontaan,eigenlijk wilde ik niet bloggen ,maar dan mis ik jullie en dat gaan we niet doen,ook jij nogmaals bedankt voor je prachtige kaart hij staat te pronken op de kast ,hij is ook zo mooi gemaakt en jij ook een dikke knuffel terug .Je hebt een prachtige kaart voor de CCWS gemaakt, je hebt Tilda weer mooi gekleurd en de kleuren zijn prachtig bij het papier
Lieve groetjes Corrie

Corrie zei

Wat een lief kaartje Ghea
prachtig papier heb je gebruikt
schitterend die kleuren

Liefs Corrie

Cindy zei

Je kaart is helemaal super. Ik vind de kleuren ook gaaf, niet het traditionele rood / groen maar gewoon lekker blauw. Ik vind hem supertoppie! Liefs, cindy

Ans Gilbert zei

Hallo Ghea,
Wat een schattig kerstkaartje en..
mooi in die felle kleurtjes, je stempelafdrukje ziet er heeel mooi uit..complimenten hoor.

groetjes Ans

Oma Nel zei

Hoi Ghea wat heb je een prachtige kerstkaart genaakt en de kleur blauw super je ziet het hoeft echt geen rood-groen te zijn toch , heel veel groetjes NEL

jolanda zei

prachtig mooi kaartje in leuke kleuren

Anita Meijer zei

Wat een schitterend kerstkaartje heb je er weer van gemaakt Ghea, hij is weer helemaal top.
Groetjes van Anita

Margo zei

Hele mooie kerstkaart heb je gemaakt mooie kleuren is eens wat anders dan rood en groen veel succes met de challeng.groetjes Margo.

Rema designs zei

Wat een mooie kaart leuk met dat papier

Groetjes rebecca

Ghea zei

En ja hoor de aanhouder wint, deze week 1e in de top 3, en vorige week 3e in de top 3. Misschien volgende week wel winnaar wie weet.
Groetjes Ghea

Marlies zei

Een prachtige kerstkaart!! Mooie kleuren en een schattige Tilda! Leuke achtergrondje! groetjes, Marlies

Danoesja zei

Hoi Ghea

Bedankt voor je lieve berichtje.
Ik heb alles zitten bewonderen van de laatste weken en zie zoveel prachtige kaartjes voorbij komen. Deze is ook erg mooi in de mooie frisse kleurtjes, weer eens wat anders voor een kerstkaart, ik moet er ook eens aan gaan beginnen.

Lieve groetjes
Danoesja

Jolanda zei

Supermooi kaartje en gefeliciteerd met je plekkie.

Groetjes Jolanda

Pop's Cards zei

Good Morning sweetie, this is stunning, so love what you have done here a gorgeous creation, huggles Pops x x x

Nicole zei

Wat een prachtige creaties, Ghea. Liefs, Nicole

martina's kaartjes zei

een heel mooi en fris kaartje ! super geslaagd
grtjs, martina
x