vrijdag 13 juli 2012

A Little Yummy for my tummy

He he........daar ben ik dan eindelijk ik houd altijd zo weinig tijd over om achter
de computer te zitten. Ik moet dan vaak een keuze maken al mijn maatjes langs
op mijn blog en op het hobbyjournaal, of een kaartje maken. En hoe verleidelijk
het ook klinkt kan het een niet zonder het ander pfffff. Maar als ik het net voor elkaar
heb dat ik langs ben geweest, plaatsen ze er weer een nieuwe op jaaaaaaa daar kan
ik toch niet tegen op. Dus druk druk druk maar beter zo dan dat ik geen hobby heb
die zo leuk is als deze. Lieve volgers en trouwe maatjes ja dat zijn jullie echt wel,
laten lieve berichtjes achter, en daar doen we het allemaal voor. En natuurlijk om
inspiratie op te doen bij elkaar en dat geven jullie mij ook. Zo...nu genoeg gekletst
Ik heb dit kaartje voor een jarig hobbymaatje gemaakt en ga met deze kaart meedoen bij:
http://eenhoopinspiratiechallenge.blogspot.nl/  gebruik een stansje

Digistempel van marianne9999 evenals de tekst happy birthday en a little yummy....
Grote groene stans van .... ik weet het niet ze zijn in ieder geval bruin.
scrappapier van de action, goudkleurige bloemetjes lint
bloemen van nellie snellen pons  ponsen en embossen   verder heb ik brads en
stickels gebruikt. Wens jullie een fijn weekend en hopelijk zien we de zon ook
nog even voorbij komen, en anders is het heerlijk hobby weer toch.....

Lieve groetjes van Ghea

10 opmerkingen:

Cindy zei

Wat een schatje en wat een lief afdrukje he. Ziet er heel smakelijk uit! Groetjes, Cindy

Corrie zei

Het gaat goed met je kaart uitleg hoor Ghea ,dat heb ik ook altijd ik wilde net mijn computer afsluiten en er staan weer 3 kaarten op van diegene die ik volg,dus nog even een reactie en dan naar mijn mandje.
Je kaart is prachtig gemaakt die tekststempel vind ik super ik krijg er trek van.
lieve groetjes Corrie

Anita Meijer zei

Wat een super schattig kaartje is dat geworden Ghea, en ik herken het probleem hoor, ik doe het meestal zo, als Nick in zijn bedje ligt, dan ga ik mijn kaartje maken, plaats mijn kaartje en breng dan een bezoekje aan degenen die ik volg, en inderdaad dat is soms druk, druk, druk hahaha, maar wel leuk ontspannen druk. Je kaartje is super.
Liefs van Anita

Wendy zei

Mooi zeg Ghea!. Schitterend mooie kaart en wat een lief dotje is het toch. Ik ga je vanaf nu volgen hoor! Groetjes, Wendy

Plony zei

Hartstikke mooie kaart weer meis en ja....je kan het er best druk mee hebben, haha. gezellig je verhaaltje erbij, het gaat steeds beter hè, leuk om langs te komen bij je.
Slaap lekker meis, lieve groetjes, Plony.

Jacqueline (Sjakkie) zei

Een super leuk kaartje, prachtig. Bedankt voor je deelname aan de challenge van EHI.
Groetjes van Jacqueline

Corrie zei

Wat een leuke kaart Ghea

groetjes Corrie

GerJanne zei

Hoi Ghea,

ja, dat herken ik ook. Als ik me voorneem om wat te gaan freubelen kijk ik even op mijn blog en zie dan de reacties en ga weer even bij iedereen buurten. EN weg is de knutselavond.
Leuk dat je meedoet met onze challenge van EHI!

GerJanne

m@deliefjuh zei

hahah wat een schattig stempeltje. en een erg leuke uitwerking heb je er van gemaakt :)

groetjes Martine

Henriëtte zei

Meis wat een gezellig kaartje, heel leuk gedaan, je zou er trek van krijgen.

Groetjes Henriette.