donderdag 12 juli 2012

Lekker naar het strand.....

Hallo lieve meisjes ik kom vandaag even gauw een kaartje plaatsen nadat ik
hem net op de bus heb gedaan.  Dit kaartje heb ik voor een collega van mijn
man gemaakt, om hem een hart onder de riem te steken. En waar wordt je nu
blij van: jaaaaa natuurlijk van een heerlijke zonnige vakantie kaart toch, dan zit
je gelijk een stuk lekkerder in je vel. Tenminste dat hoop ik dan maar, ik doe met
deze kaart mee bij: http://itsamagnoliachallenge.blogspot.nl/   maak een zomerkaartje
met Edwin of Tilda. En dit is de binnenkant geworden gewoon een vrolijk papiertje.


Ik heb er niet zo heel veel werk van gemaakt maar wel mijn best gedaan natuurlijk.
Wens jullie een hele fijne avond.

LIEFS van GHEA

8 opmerkingen:

Corrie zei

Wauw Ghea, wat een schattige kaart en je hebt Edwin mooi gekleurd,dat huisje erbij leuk,leuk, leuk het is weer een plaatje om naar te kijken
lieve groetjes Corrie

Marguerite zei

Hoi Ghea,
wat een mooie kaart heb je gemaakt. Dat huisje is helemaal leuk.
Groetjes Marguerite

Anita Meijer zei

Wat een geweldig kaartje Ghea, ik vind hem super, daar zal je collega echt wel van opkikkeren en wat lief dat je dat voor haar doet. Zo kreeg ik gisteren zo maar een bos bloemen van mijn collega omdat ze me wilde opkikkeren en dat doet een mens echt goed. Echt lief van je.
Groetjes van Anita

*~Patries~* zei

leu kkaartje hoor

Bedankt voor je deelname bij IAMC

Liefs,
Patricia

Plony zei

Wat een heerlijk kaartje, daar MOET je wel blij van worden, dat kan niet anders. Leuk gedaan meis!
Fijn weekend en liefs van Plony.

Margo zei

Hoi Ghea
Weer zo'n mooi kaartje heb je gemaakt vind het huisje heel leuk de binnen kant vind ik ook heel geslaagd leuk Edwin aan een haak.groetjes Margo.

Kim zei

Wat een heerlijk zomers kaartje! Daar zal die persoon zeker van opkikken. Prachtig!

Groetjes Kim

Henriëtte zei

Wauw Ghea, geweldig leuke kaart.
Heel mooi gedaan.

Groetjes Henriette.