zondag 29 juli 2012

Kerstelfje......


Goeiemiddag....allemaal wat is het vies warm op mijn zolderkamer,  ik ga gauw mijn kaartje plaatsen en dan lekker een stukje fietsen door de Kennemerduinen daar is het echt weer voor.
Vanmorgen moest mijn dochter Sabrina springen op de Santpoortse Feestweek, en wat denken jullie
ze is tweede geworden. Wat goed he ik ben toch zo trots op haar hieronder een foto hij is een beetje
van veraf genomen maar het gaat om het idee toch . Michael haar vriend heeft mooiere foto s
gemaakt, ik wilde even laten zien dat het best pittig is want het landje zit vol met hobbels en kuilen

Zo nu over tot de orde van de dag mijn kerstkaart,




Ik doe met deze kaart mee bij: http://christmasblogchallenge.blogspot.nl/  Elfjes/Elves                            
http://christmaschallenges.blogspot.nl/  met sketch/with sketches

Het papier dat ik heb gebruikt is van Papermania A Silent Night, de doily is van cheery lynn,
het stempeltje is van magnolia,  ingekleurd met copics ,stempelafdrukje onze Allerbeste wensen van  MD  een organzalintje met brad,
 goudkleurige stickels, halve plakparels, de randjes heb ik afgewerkt met inkt,
de grote bloemen zijn ook van MD en een roosje uit de hobbywinkel. Iedereen bedankt oor jullie bezoekje, en ik wens iedereen die op vakantie gaat is of heeft een hele fijne vakantie toe


GROETJES GHEA

8 opmerkingen:

Betina zei

Wat een leuk mooi kaartje heb je gemaakt Ghea, leuk dat je met de Challenge meedoet, succes!!

Groetjes Betina

Corrie zei

Wat goed van je dochter Ghea gefeliciteerd hoor met haar tweede plaats, leuk om zulke berichtjes te lezen.Nu je kaart,hij is leuk geworden,ik vind toch dat je mooi kleurt hoor met de copics ik vind je kaart prachtig, je bent een bofkont dat je in zo'n mooi stukje Nederland mag wonen.bij ons in de flat was een zwarte meneer die was aan het vlees piepen, dus dat was de deur dicht met de warmte.Het mag helemaal niet in een flat maar ja in Nederland doet iedereen maar.
Lieve groetjes Corrie

Anita Meijer zei

Wat zal jij trots zijn op je dochter zeg Thea, helemaal top tweede worden en ook al is de foto veraf ik vind het een geweldige foto zo in actie. En je kerstkaartje is superleuk geworden, schattig dat plaatje wat je hebt ingekleurd.
Liefs van Anita

Cindy zei

Wat een superprestatie van je dochter en dat geldt uiteraard ook weer voor jou. Ik vind je kaart geweldig. Mooi gekleurd! Groetjes, Cindy

downrightcrafty zei

what a gorgeous creation, thank you so much for joining us at the Winter Wonderland
Hugs Kate xx
ps I have candy if you are interested and have not already joined me for my celebrations :)

Jolanda zei

Ghea, wat een prachtige kaart heb je gemaakt met de sketch van CCWS, heel erg bedankt voor je deelname en heel veel succes met je super mooie kaart!

m@deliefjuh zei

lief! ik heb dit stempeltje ook nog ergens liggen.. ik ga hem weer eens zoeken

groetjes Martine

Nicole zei

Hartstikke leuk kaartje, Ghea! Leuk ook dat je weer meedoet met onze challenge bij CCWS. Geniet nog even van het lekkere weer op de fiets, het is zo weer kerst, hihi!

Groetjes...