zondag 22 juli 2012

Kadotasje....

He he eindelijk heb ik even tijd om mijn nieuwe creatie te plaatsen.
Wat kan een mens het toch druk hebben met van alles en nog wat.
En natuurlijk met het feest van mijn vriendin die zaterdag SARAH zag.
Het was een thema feest 70, 8o tiger jaren peach men, het was zoooo
leuk allemaal gouwe ouwe leuke dj en heerlijk eten en drinken in overvloed.
Ik heb heel erggggg genoten Thanx sarah, en dan nu waar ik voor kwam mijn
kadotasje met portemonee voor mijn zus der vriendin Wilma....


Wilma vond het tasje van mijn zuster zo leuk, dus dacht Karen ik vraag
of ze er voor Wilma ook een wil maken . Zo gezegt zo gedaan met dit tasje
doe ik mee bij:  http://kreatejadt.blogspot.nl/  Alles mag

Ik heb scrappapier van de action gebruikt,  twee roze strikjes  en roosjes
de swirl is van cheery lynn en de doohickey van magnolia evenals de stempel
deze is ingekleurd met de derwent coloursoftpotloden,  een houten vlindertje
de randpons is van avec en gekocht bij de boekenvoordeel de vleugeltjes heb
ik afgewerkt met stickels star dust. De randen rondom heb ik oud gemaakt.



Naast het tasje staat het portemonneetje in de zelfde kleurschakeringen als het tasje.
de overslag van het portomonneetje is de een na grootste mal van de boekenvoordeel.
het sluit met een srukje klitteband ook een strikje en hier en daar wat cupcakejes uit-
geknipt, binnenin heb ik van het cupcake papier een uitsparing gemaakt zodat je
je geld er tussen kan doen. Ik hoop dat jullie het leuk vinden ik ben er in ieder geval
helemaal verliefd op. Ik wil jullie allemaal bedanken voor je lieve berichtjes, ze zijn
SUPER om te krijgen THANKS!!!!!!


Geniet van het heerlijke weer en tot laterrrrrrrrrrrrrrrr
Liefs Ghea

11 opmerkingen:

Corrie zei

Wat een schitterend tasje Ghea
mooi met dat bijpassende portemonneetje... heel erg leuk gedaan

Groetjes Corrie

Corrie zei

Wauw Ghea dat ziet er weer geweldig uit, ik vind het portemonneetje ook heel erg leuk en het tasje is helemaal supers
Lieve groetjes Corrie

Anita Meijer zei

Wat leuk dat het feest zo ontzettend leuk is geweest Ghea, klinkt inderdaad helemaal top. En je tasje is super geworden, echt leuk.
Groetjes van Anita

Cindy zei

Wat een gave creatie! Supermooie kleuren ook! heel origineel. GRoetjes, Cindy

Jolanda zei

Wat een mooi tasje geworden ghee de buitenkant op zich is al een cadeautje laat staan wat er nog in komt/zit

Groetjes jolanda

Jacqueline (Sjakkie) zei

Wat een prachtig en super leuk tasje. Bedankt voor je deelname aan de challenge van Krea TeJa.
Groetjes van Jacqueline

Wendy zei

Helemaal geweldig Ghea! Het ziet er geweldig mooi uit en het is altijd leuk om zoiets te krijgen toch. Het tasje is inderdaad al een cadeautje op zich. Enne....leuk feestje heb je gehad! Groetjes, Wendy

Pop's Cards zei

Hey sweetie this is absolutely gorgeous, huggles Pops x x x

*mieke* zei

Wat een leuke creatie Ghea! Mooie kleuren en natuurlijk nog mooier om te krijgen:-) En natuurlijk bedankt voor je deelname aan de challenge van Krea Teja!
Groetjes Mieke

Je@net zei

Wat een leuk tasje, Ghea, en die mooie portemonnee maakt het helemaal af!

Anneke zei

Prachtig tasje heb je gemaakt :)
Leuk dat je meedoet met de challenge van Krea Teja :) Groetjes Anneke