zondag 8 juli 2012

Is het geen schatje....

Hallo .... hier ben ik dan eindelijk, na een paar beroerde dagen op
bed te hebben gelegen nu weer aardig opgeknapt. Het enigste voor-
deel is ik ben een paar kilo lichter, dat moest eigenlijk wel maar van
mij hoeft het echt niet meer op deze manier. Alles doet me zeer tot
het puntje van mijn tenen. Vandaar dat ik later reageerde als anders.
Maar nu weer leuk nieuws mijn vriendin Marianne is donderdag 5 juli
dan eindelijk voor het eerst oma geworden, wat is ze trots het is een
heerlijk ventje om te zien. Haar kaart hebben jullie al gezien, maar de
kaart die ik nu ga plaatsen is voor Hannie, die voor het eerst overgroot
moeder wordt. Met deze kaart wil ik meedoen bij:

http://webshop-anmacreatief.blogspot.nl/  Baby
 http://thedutchmagnoliachickies.blogspot.nl/  Magnoliastempel alles mag
Ik heb papier van papermania gebruikt bleuberry pie,
Magnolia stempel ingekleurd met de coloursoftpotloden
Een labeltje geknipt met de tekst Gefeliciteerd met je 1e achterkleinkind
Afgewerkt met distress inkt tumbeld glass een stukje lint,
En de bloemen zijn van Nellie Snellen, op de vleugeltjes stickels stardust gedaan.
Aan de binnenkant heb ik deze keer niks gedaan.
Veel plezier en nog een fijne zondag allemaal..................

GROETJES GHEA

13 opmerkingen:

Kim zei

Wat een schatje! Echt een super snoezig kaartje. Wat jammer dat je zo beroerd geweest bent. Hoop dat het nu beter gaat met je. Sterkte.

Groetjes Kim

Helen zei

wat een prachtig kaartje heb je gemaakt. Leuke details. Gezellig dat je meedoet aan onze challenge bij Anmacreatief. Groetjes, Helen

Corrie zei

Fijn dat je weer een beetje opgeknapt bent Ghea ziek zijn is niks.Je kaart heb je prachtig gemaakt daar is niets mis mee hoor ,het is een schatje
lieve groetjes Corrie

Plony zei

Hoi Ghea,fijn dat je weer wat bent opgeknapt en super dat je met dit mooie babykaartje meedoet aan de challenge bij DMCC.
Oma's lieve schat.....daar weten wij inmiddels allessssss van hè meis, haha.
Lieve groetjes, Plony

Margo zei

Hallo Ghea

Fijn dat je weer een beetje bent opgeknapt.mooi kaartje heb je weer gemaakt.succes met de challenge groetjes Margo.

Marianne zei

Hij is prachtig geworden Ghea.
Dank je wel voor het meedoen bij DMCC.
Liefs, Marianne

Anneke. zei

Goed dat je weer opgeknapt bent.Je hebt een schitterende geboorte kaart gemaakt!
Leuke dat je mee doet bij de DMCC.
Groetjes Anneke.

LottesCards zei

Och wat een lief kaartje heb je gemaakt. Super mooie papiertjes en stempel, prachtig gedaan!!!

Leuk dat je meedoet met de challenge van AnMaCreatief.

Liefs Lotte

Magda zei

Ghea je hebt een prachtig babykaartje gemaakt! Ik vermoed dat je een trotse oma bent!
Fijn dat je meedoet met DMCC
Magda

Jenny zei

Very lovely! Thanks for sharing with us at DMCC. Jenny x

miriam zei

wat een mooie lieve kaart
bedankt voor je deelname aan dmcc
g rmriiam

Je@net zei

Wat een super schattig kaartje!

Anne-Marije zei

Wat een schattig kaartje!
Gezellig dat je meedoet met de AnMaCreatief challenge van deze maand...
xxx Anne-Marije