zondag 1 juli 2012

Happy Anniversary

Hallo lieve en trouwe volgers wat laten jullie toch altijd leuke en lieve berichtjes achter.
Hier wordt ik altijd zo blij van dank jullie wel daarvoor. Vandaag wil ik graag Elly en Anita
hartelijk welkom heten leuk twee volgers erbij het gaat langzaam maar ben er heel blij mee.
Dan nu mijn kaart zij doet mee bij http://kreatejadt.blogspot.nl/ 

Deze kaart heb ik gemaakt voor mijn maatje Jolanda zij is in augustus 12,5 jaar
getrouwd met haar Willem. Het viel niet mee om er een half ronde of ronde kaart
van te maken, maar uiteindelijk kwam ik hierop uit. Niet teveel poespas ik vind
het zo vol genoeg, iedereen mag daar anders over denken natuurlijk gelukkig wel zeg.
Dit is de binnenkant:



Sorry Jo dat ik mijn kaartje al op heb blog heb staan, maar ik wil heel graag meedoen
met deze challenge, en uhhhh jij moet er nog even op wachten oke.

LIEFS GHEA

18 opmerkingen:

Anita Meijer zei

Hoi Ghea, wat heb je een prachtige kaart gemaakt zeg, ook al heeft je maatje Jolanda de kaart nu al gezien, ze zal er nog steeds blij mee zijn hoor in augustus hahaha. Veel succes met de challenge.
Groetjes van Anita

Ghea zei

Hallo Elly Marjon en Shirley ik ben nog niet zo goed met de komputer, dus willen jullie a.u.b.
aan mij doorgeven waar ik jullie kan volgen. Dank jullie wel
mijn email is g.vanderplas@quicknet.nl

Jolanda zei

He GHee nou ik vind hem schitterend MIJN kaartje krijg ik in ieder geval post hihi, maar alle gekheid op een stokje je kaartje is Toppie en de kleur is mijn favoriet dus kan niet beter.

Liefsssssss Jolanda

Corrie zei

Jammer voor jou dat Jolanda hem al heeft gezien, maar je wilt graag met de wedstrijd meedoen en dan is de keuze snel gemaakt.
Ik vind hen prachtig,ook de binnenkant heb je mooi afgewerkt en wat is jouw kleindochter een schatje leuke foto van Iefke
Lieve groetjes Corrie

Elly zei

Het is een erg mooi kaartje geworden,leuk ontwerp en er hoeft inderdaad niet meer op!
Wat betreft mijn blog,als je bovenin dit berichtje op mijn naam klinkt zie je wat mijn blog is,scrap-fantasy-ellebel blogspot.com.

Groetjes Elly

Jacqueline (Sjakkie) zei

Een prachtig kaartje, super! Bedankt voor je deelname aan de challenge van Krea TeJa.
Groetjes van Jacqueline

Paula zei

Wat een mooie kaart Ghea. Fijn dat je meedoet aan de challenge bij krea teja.
groetjes paula.

Plony zei

Hij is weer helemaal gaaf meis, mooi hoe je nu steeds die binnenkant ook meeneemt. Best veel werk, dat dan weer wél. Heel mooi gedaan en je foto van de kleine meid is zoooooo lief. Wat gaat het snel hè.
Liefs Plony.

Cindy zei

Wat een gave kaart, heel leuk gedaan! Groetjes, Cindy

Corrie zei

Wat een leuke kaart Ghea

Groetjes Corrie

Carla zei

Ghea, wat zet je toch altijd lieve berichtjes bij me neer. Altijd leuk om te krijgen. Wat een schat wat een kleindochter heb je en wat wordt ze al weer groot. Blijft genieten he.

Carla zei

Mooi kaartje Ghea, daar zal ze blij mee zijn.

Pien Puk zei

Hoi Ghea,

Wat een gave kaart voor Jootje.
Ik moet nog bedenken wat ik zal maken en schenken. Rijmt ook nog hihihi.

Heb gelijk de rest ook weer bewonderd (zoals gewoonlijk prachtig!!), wat tja tijd.........
enfin binnenkort lekker vrij en dan zie ik je misschien wel in IJmuiden;):)

Lieve groetjes Ina

Danoesja zei

Hoi Ghea

Ik vind je kaartje supermooi en er hoeft niet altijd heel veel op een kaartje te zitten.....less is more zeggen ze toch.

Lieve groetjes
Danoesja

Kim zei

Je kaartje is weer prachtig! Erg leuk zo'n ronde kaart.

Groetjes Kim

Henriëtte zei

Hoi Ghea,
Eindelijk dan een reactie van mij,ik ben nog steeds druk doende om uit te vogelen hoe zo'n blog werkt en vind het nog steeds moeilijk, ik zie nu dat jij je volgers bedankt op je blog ik deed het bij mijn reacties en weet nu niet of dit wel aankomt.
Maar goed weer wat geleerd van jou.
Meis maar kom je ook complimenteren voor je prachtige kaarten en je mooie blog. Super.
En wat wordt je kleinkind al groot!
Meis wens je veel knutselplezier en tot de volgende ronde.
Groetjes Henriette

m@deliefjuh zei

een hele leuke uitwerking heb je er van gemaakt

Leuk dat je meedoet met onze challenge bij kreateja

groetjes Martine

Anneke zei

Super leuk kaartje Ghea!
Leuk dat je meedoet aan de challenge bij Krea Teja :) Groetjes Anneke