zondag 8 juli 2012

Feestelijk ontvangst bij MHP

Vrijdagmiddag toen ik me eigen nog goed voelde ben ik
met mijn vriendin naar Moeders Hobby Paleis gegaan om mijn
prijs die ik heb gewonnen bij Hobbyjournaal.blogspot uit te
gaan zoeken. Nou ik kan je vertellen mijn 100 euro waren zo op.
Ik werd feestelijk ontvangen met een schitterende bos bloemen.
dank jullie wel Elbert en Yvonne heeeeeeel erg lief van jullie.

En dit is wat ik heb gekocht:  Twee stempels van magnolia
Een mooie Doohickeys, een nieuwe Creatables LR0236
van Marianne Design, binnenkort een workshop met deze
mal bij http://moedershobbypaleis.blogspot.nl/  ook heb ik een Boofle Urban Stamp Duo en een prachtige Vintage Die
van Tim Holtz On the edge en ook het ABC van Tim Holtz.
 Met de lange platen erbij van Sizzix  kan je ze  er zo doorhalen. Als laatste 2 vellen magnolia Magic Dragon,, en 5 grote vellen donkergroen papier zie foto heel mooi en toen
was mijn honderd euro helemaal foetsie.
Ben er in ieder geval heel blij mee. Mijn dank aan het hobbyjournaal en natuurlijk Moeders Hobby Paleis.
Hieronder de winnende Vintagekaart van de eerste
hobbyjournaal.blogspot toen moest je je kaartje opsturen,
de tweede keer kon je hem uploaden. Helaas anders mocht ik
hem in de etalage plaatsen, nu moet ze het hiermee doen
Lieve groetjes GHEA.....................

10 opmerkingen:

Kim zei

Dat klinkt heerlijk zo. Wat een verwennerij. Je spulletjes zijn prachtig. Veel knutselplezier!

Groetjes Kim

Corrie zei

Ik vind het geweldig leuk voor je Ghea je bent ontvangen als de koningin en dat mag ook wel ,want je had dan ook een prachtige kaart gemaakt,en je spulletjes zijn gaaf!!!!! lieve groetjes Corrie

Corrie zei

Wauwww wat een gave spulletjes heb je bij elkaar geshopt Ghea, en je kaartje wat een schatje zeg

Groetjes Corrie

Plony zei

Zooooo, wat leuk zeg zo'n ontvangst en wat heb je lekker geshopt, goed gebruik gemaakt van het gewonnen bedrag. We zijn benieuwd natuurlijk wat je er allemaal mee tevoorschijn gaat toveren. Verras ons maar!
Fijne week en lieve groetjes van Plony.

Margo zei

Wauw Ghea wat een mooie spulletjes en de bos bloemen is ook niet mis veel plezier met je nieuwe spulletje ben benieuwd wat we gaan zien.groetjes Margo.

Anita Meijer zei

Wauw Ghea wat geweldig om zo'n prijs te winnen maar je kaartje is dan ook helemaal toppie. Ik vind je kaart in je vorige bericht ook helemaal leuk. Lees nu ook dat je ziek bent geweest, gelukkig ben je weer opgeknapt want ziek zijn is maar helemaal niets.
Liefs van Anita

Pien Puk zei

Hoi Ghea,

Fijn dat je nu eindelijk je prijs hebt kunnen halen.
Wat een geweldig ontvangst!!

Zou zeggen geniet lekker van je nieuwe spulletjes en wie weet zie mij een dezer dagen;)

Lieve groetjes Ina

m@deliefjuh zei

super! DAT WORD HEERLIJK KNUTSELEN!

groetjes

Karin Schuring zei

Van harte gefeliciteerd Ghea met zo'n mooie prijs! Ik had al van Yvonne vernomen dat het een gezellige middag was geweest toen je kwam winkelen. Heel veel plezier met je nieuwe spullen Groetjes Karin

Henriëtte zei

Wauw meis wat een super de luxe prijs en welverdiend, prachtige kaart. Mooie spullen heb je gekocht hoor. Veel plezier ermee en wat aan de late kant maar alsnog van Harte Gefeliciteerd.
Deze muts moet gewoon meer bij je kijken. hihi
Liefs Henriette.