zaterdag 28 juli 2012

Christmas in July

Hallo lieve maatjes hier ben ik dan eindelijk met een nieuw kaartje.
Bloed zweet en tranen heeft het mij gekost, nee hoor grapje geen tranen
maar de rest wel. Ik heb gisteren voor het eerst een kaart gemaakt
met de copics en dat valt me vies tegen, moet voorlopig hard oefenen.
En dit is het eind resultaat geworden pffff maar het gaat me lukken hoor!!!!
Ik ga met deze kaart meedoen bij:   http://addicted-to-stamps-challenge.blogspot.nl/
                                                          |Christmas in July gebruik een stempel of digi
Ben helemaal vergeten te vertellen dat ik donderdagavond naar the little mermaid
ben geweest met mijn dochter. Ad mijn man nam het laatste uurtje van mij over om
op onze kleindochter Iefke te passen. Zodat ik met mijn dochter Sabrina heerlijk kon
eten in Amsterdam voordat de musical begon heerlijk was het. En wat is de musical
een aanrader om heen te gaan he Plony want jij bent ook geweest met jouw dochter.
Echt meiden zo mooi we zaten op de 6e rij van voren, alleen de muziek vond ik een
beetje te hard, ja misschien niet als je achterin zit of bovenin dat weet ik natuurlijk niet.
Maar verder is het fantastisch op naar de volgende musical ga zeker weer heen.
Ik wens iedereen een fijn weekend en tot de volgende keer maar weer , en voordat ik
het vergeet nog bedankt voor jullie bezoekje en lieve woordjes op mijn vorige kaart.

LIEFS GHEA!!!!!!!!!!!!!!!

7 opmerkingen:

Anita Meijer zei

Hoi Ghea, nou het kan je dan bloed, zweet en tranen gekost hebben, maar je hebt het toch heel mooi ingekleurd hoor met de copics, ik zat daar in het begin ook heel erg mee te knoeien maar wordt steeds makkelijker, ik vind je kaart super geworden. Wat leuk dat je met je dochter naar die musical bent geweest en dat je hem mooi vond. Toppie. Nogmaals Ghea je kaartje is top.
Liefs van Anita

Cindy zei

Nou Ghea, als dit het eerste kaartje is dat je met copics hebt gekleurd, dan kunnen we nog heel veel van je verwachten! ik vind hem in één woord SCHITTEREND! En je weet het, oefening baart kunst, je zult zien dat het steeds beter gaat! Groetjes, Cindy

Corrie zei

Wauwie Ghea en dat noem je bloed zweet en tranen ,voor de eerste keer is het je heel goed afgegaan, met de Copics,ik vind het een prachtige kerstkaart geworden.
Dus opa heeft op Iefke gepast,ja dat kunnen mannen wel hoor!!!
Fijn dat je zo.n leuke avond hebt gehad super voor je .
Lieve groetjes Corrie

Plony zei

Nou Ghea.....je bent met vlag en wimpel geslaagd hoor meis. Wie neemt er nou voor een eerste keer kleuren met copics ROOD!!!!!!! Maak het jezelf maar moeilijk, hihihi maar complimenten hoor,prima gedaan en een schattig kaartje!!!
Wat die musical betreft, superleuk hè, ik zou zó nog een keer gaan maar dat loopt zo in de papieren hè. Wacht wel weer op een volgende musical-aanbieding want ik ben er gék op!
Liefs Plony.

Jolanda zei

Hoi Ghee schitterend kaartje heb je gemaakt en ja alles voor een eerste x valt niet mee, je weet oefening baart kunst en je hebt het nu al toppie ingkleurd.

Groetjes Jolanda

Teresa zei

This is such a beautiful card, Ghea thanks for sharing with us at Addicted to Stamps Christmas in July challenge. Hugs Teresa xx

Kjersti zei

A gorgeous Christmas card Ghea, thanks for joining us at Addicted to Stamps Christmas in July challenge!
Hugs Kjersti:)