woensdag 20 juni 2012

Sweet Silver Fairy

Hallo bloggers hier even een nieuwe creatie van mij, ik heb deze stempel pas gekocht
Nou ja gekocht een lieve vriendin heeft hem voor mij besteld in Amerika. Ik ga met
deze Silver Fairy van Whimpsy Stamps meedoen aan de challende bij:

http://christmasblogchallenge.blogspot.nl/  ik heb de afdruk ingekleurd met de derwent
coloursoft potloden. En opgewerkt in 3D, hier en daar wat stickels star dust
Een paar kleine strass steentjes sterretjes en scrap papier uit een boekje van de boeken-
voordeel. En dit is het dan geworden ik vind haar leuk en jij........


Fijne avond groetjes Ghea

9 opmerkingen:

Cindy zei

Wat een plaatje! De stempel is ook helemaal geweldig! Groetjes, Cindy

Margo zei

Hallo Ghea
Het is een heel mooi kerstkaartje. Het afdrukje vind ik heel lief en mooi ingekleurd en bewerkt in 3D zal wel veel werk zijn geweest.Veel succes met de challenge.groetjes Margo.

Corrie zei

Hallo blogdinnetje Ghea,wat een leuke stempel en wat is die prachtig ingekleurd ik vind je kaart schitterend jij mag van mij de challenge winnen hoor!!! lieve groetjes Corrie

Linda zei

What a beautiful card but unfortunately it does not have a candy cane on it so it can't be entered into the Winter Wonderland Challenge this week love Linda

Plony zei

Hoi meis, wat een dotje van een kaart, die stempel......wauwwww, wat is ie gaaf en geweldig gekleurd. Jammer dat je niet voldoet aan de eisen...lees ik hierboven....je kaartje is juist zo gaaf!
Liefs Plony.

Margo zei

Hallo Ghea
Ik heb een award gekregen en ik heb jou genomineerd kijk maar op mijn blog.groetjes Margo.

Plony zei

Ha meis, ik heb besloten jouw blog in het zonnetje te zetten vandaag!!!!!
Hoop dat je het leuk vindt.
Liefs Plony.

Kim zei

Wat een schatje! Echt een pracht van een kaart.

Groetjes Kim

Jolanda zei

hoi Ghee wat een lief en mooi kaartje is het geworden en een schitterende stempel. Ja wat van ver komt is ....

Fijn weekend en grtjs Jolanda