zondag 24 juni 2012

Paars.....

Goeiemiddag allemaal!

Allereerst wil ik Shirley heel hartelijk bedanken dat ze mij gaat volgen thanx
Vandaag ga ik een kaartje plaatsen bij twee challenges, de eerste uitdaging ga
ik plaatsen bij:  http://christmaschallenges.blogspot.com/ en daar vragen ze om
geen traditioneel rood en groen te gebruiken en een verplichte sketch. Je hebt
nog de tijd tijd 26 juni 18:00 uur dus ga ervoor.

Mijn tweede kaartje wil ik gaan plaatsen bij:
http://allesmetenoverkleurenmetderwents.blogspot.nl/ #challenge 13 daar
wordt om een paarse kaart gevraagd, jullie hebben nog de tijd tot 4 juli.
Kom op zou ik zeggen en maak nog even een mooie kaart, het is tenslotte
heerlijk freubel weer vandaag. De prijs gaat eruit bij minimaal 15 dus er moeten
der nog zeker 8 bij, KOM OP DAMES laat eens wat moois zien.
Hier een close-up ik heb de stempels van magnolia gebruikt kerstmuts
en de staf met strik. Ingekleurd met de derwents coloursoft potloden.
Afgewerkt met stickels stardust, de tekststempels is volgens mij van
nicole verkooijen, ik heb een keer bij mijn hobbymaatje een afdrukje gemaakt.
De randen heb ik ruw gemaakt en een paar hoekjes licht om gekruld.
Ik ben er helemaal tevreden over en je kan niet zeggen dat hij niet PAARS is.

Ik ga weer lekker freubelen dat is ook een passie van me,  LIEFS GHEA!!!!!!

12 opmerkingen:

Corrie zei

Hoi Ghea dat is een prachtige kaart zeg, mooi zo alles in 1 kleur

groetjes Corrie

Corrie zei

Prachtig Ghea en paars is mijn kleur dus vind ik hem zo wie zo al super het is best moeilijk om met één kleur te werken van jou is die prachtig gelukt, liefs Corrie

Margo zei

Hallo Ghea
Mooie kaart in het paars heb je gemaakt.veel succes bij de challenges. groetjes Margo.

Danoesja zei

Hoi Ghea

Wat een mooie kaarten maak jij, via Plony ben ik hier terecht gekomen en ben gelijk volger geworden, ik heb even heerlijk rondgekeken.
Dit kaartje is ook erg mooi in een kleur.

Lieve groetjes
Danoesja

Jolanda zei

Hoi Ghee

je kaart is weer fantastisch geworden mooie kleuren ook nou ik wilde meedoen maar ja ik lees niet goed of moet andere bril hihi, want die van mij is dus wel traditioneel geworden ach volgende x beter.

groetjessssssss

Shirley zei

Haha, graag gedaan hoor!
Ik vind dat u supermooie kaarten maakt en ik hoop zo inspiratie op te doen en ook nog wat te kunnen leren (;
Net als dit kaartje, ik vind 'm prachtig!

Groetjes, Shirley

marion zei

Wat een leuk kaartje, dank je wel dat je meedoet bij Derwent en Prisma. Heel veel succes, liefs, Marion

Kim zei

Erg leuk zo'n kerstkaartje in een andere kleur. Vind hem top!

Groetjes Kim

nicolet zei

Prachtig kaartje Ghea en leuk dat je meedoet aan de challenge van CCWS.
Groetjes Nicolet

Plony zei

Super is je kaartje Ghea, mooi zo in dat paars en leuk gedaan met die verschillende stempelafdrukjes.Prachtig geheel.
Liefs Plony.

Joukje zei

Erg leuk kaartje!
Bedankt dat je meedoet aan de challenge bij Derwent&Prisma.
Groetjes Joukje

Henriëtte zei

Hoi Ghea,

Wat een geweldig kerstkaartje heb je gemaakt!!! Zelf hou ik er ook van om aparte dingen te freubelen. Hij is ook erg leuk, omdat ik gek ben op paars.
Ook nog dank voor je berichtje!!!

Groetjes,

Henriëtte.