zondag 10 juni 2012

Mannen-jongenskaart

Hallo hier ben ik weer voor de tweede keer, ik wil graag meedoen bij:
http://creaine-scrap-borduurblog.blogspot.nl/  Ik weet niet of het mag
maar ik wil graag een mannentasje plaatsen en hier komt hij dan:

Ik heb dit tasje gemaakt voor mijn zwager zijn verjaardag. Hij is nogal
gek op oude auto s dus dat moet wel lukken toch. De stempels zijn van
Papermania Nostalgia  Classic Cars  Clear Stamps
Ik heb ze ingekleurd met de derwent coloursoft potloden.
Waar het scrap-papier van is weet ik niet meer er staan allemaal Engelse
teksten op en is een groot vel, een vierde heb ik op het tasje geplakt.
Dank je wel voor het kijken en tot een volgende keer.

Laterrrrrrrrrrrrrrrr...........     GHEA

6 opmerkingen:

Corrie zei

Wat een leuk tasje Ghea prachtig met al die autootjes mooi gekleurd ook ik vind het hartstikke leuk gedaan lieve groetjes Corrie

Cindy zei

Wat een supercreatie. Leuk al die verschillende auto's. Groetjes, Cindy

Creaine zei

leuk hoor, natuurlijk mag die meedoet met de challenge op mijn blog!
succes.
groetjes Ine

jolanda zei

Hoi Ghee

Nou je heb er weer een mooi tasje van gemaakt een cadeautje op zich

Liefssssssss Jolanda

ps bedankt voor je afdrukjes en pc lesje

Engelchen zei

Hoi.

Wat een leuk idee, zo'n tasje. :)
Bedankt voor het meedoen bij de challenge van Creaine's blog.

Groetjes Geesje

Karin zei

Wat super super leuk Ghea!

Bedankt voor je deelname aan de challenge op Creaine Scrap en Borduurblog, en veel succes!

Groetjes karin xx