maandag 25 juni 2012

Kerstgroen......

Goeieavond lieve bloggers, ik wil jullie heel hartelijk bedanken voor al jullie
lieve woordjes die ik heb ontvangen op mijn vorige kaarten. Dank jullie wel!!
En dan nu wil ik Marjon van harte welkom heten en ik vind het ontzettend
leuk dat je me gaat volgen. Ik weet niet wat jullie van deze kaart gaan vinden
ik ben heel erg benieuwd. Het is natuurlijk geen kerstpapier, maar ik vond het
wel leuk om het daarvoor te gebruiken. Wat vinden jullie kan dit of kan dit niet.
Nog eentje van dichtbij het stempeltje is van Magnolia, heb ik ingekleurd met
de derwent coloursoft potloden. Het tekststempeltje is van Nicole Verkooijen.
De brads zijn van papermania , een paar plakparels en sneeuballen erop.
Papier heb ik afgewerkt met stickels stardust, dat vond ik wel een beetje het
idee hebben van vuurwerk vandaar dat ik er glitter op heb gedaan.
Nou laat maar horen wat jullie ervan vinden, ook als je het papier eigenlijk
niet leuk vind voor een kerstkaart. Ik ga het nu gauw afronden want ik moet
zo naar mijn vriendin op visite. In alle haast bijna vergeten bij wie ik hem ga
plaatsten,  http://pinkinksketchchallenges.blogspot.nl/  met sketch

LIEFS GHEA!!!!!!

8 opmerkingen:

Shirley zei

Dat kan absoluut! Ik vind het een heel leuk kaartje!

Groetjes, Shirley

Cindy zei

Wat heb je er een superleuke kaart van gemaakt! Groetjes, Cindy

Corrie zei

Ik ben gek op groen Ghea, paars ook hoor maar mijn kledingkast bestaat uit heel veel groene stukken,dus deze kaart is voor mij weer een toppertje mooi hoor meisje, lieve groetjes Corrie

Jolanda zei

Hoi Ghee

Nou dit kaartje kan best hoor juist leuk met 1 kleur toppie

groetjesssssss jolanda

Plony zei

Prima kerstkaartje hoor ghea, hartstikke leuk en die kleur kan best! Alles kan joh, het is maar net wat je er verder mee doet.
Liefs Plony

Margo zei

Hallo Ghea
Deze kan zeker voor kerst de kleur is al kerst.vind hem ook heel mooi aangekleed.groetjes Margo.

Danoesja zei

Hoi Ghea

Het is een echt kerstkaartje met alles erop en eraan, prachtig hoor.

Lieve groetjes
Danoesja

Sandy's Stamping Scene zei

Hi Ghea,
What a lovely monochrome card. Are you also having bad summer weather in Holland? I noticed a lot of people are cracking on with their Christmas cards now since the weather is miserable pretty much all over Europe. Always great seeing one of the older Magnolias! Thanks for joining in with this fortnightly sketch challenge over @the Sketchy Challenges.

Hugz,
Sandy