zaterdag 2 juni 2012

Kerst

Goedemorgen trouwe volgers ik ben van de week zo goed als niet online
geweest, druk druk druk. Dus ik moet opschieten met het plaatsen van
mijn kerstkaart bij http://christmaschallenges.blogspot.com/   sketch  /  bingo

Ik heb gekozen voor charm/bedel  ribbon/ lint  flowers/bloemen.
Ik heb dus de bedel aan het organza lint geregen, en onder de kerstroos ge/
plakt. De stempel is van magnolia, en deze heb ik ingekleurd met de colour-
soft potloden van derwent. Het achtergrond papier komt uit een blokje 15x15
en is van avec bij de boekenvoordeel. In de binnenkant heb ik een tekststempel
afgedrukt de allerbeste Wensen van nicole verkooijen.

Wens iedereen een heel fijn weekend, liefs Ghea

12 opmerkingen:

Corrie zei

Super leuk kaartje Ghea

Groetjes Corrie

Plony zei

Wat een beautie Ghea, toppie gedaan meis, mooi zo in het bruin.
Liefs Plony

Margo zei

Hallo Ghea

Mooie kaart heb van de schets gemaakt veel succes met de challenge.groetjes Margo.

nicolet zei

Wat een schitterend kaartje Ghea en leuk zo in de ton sur ton kleuren!
Leuk dat je meedoet aan de challenge van CCWS.
Groetjes Nicolet

Nicole zei

Wat een leuk kaartje en zo mooi in die zachte bruintinten. Leuk dat je weer meedoet bij CCWS, Ghea :o) en mooi op tijd hoor, hihi.

Groetjes...

Kim zei

Wat een prachtige kerstcreatie. Heel mooi.

Groetjes Kim

Cindy zei

Wat een lieve kaart. Ik vind de kleuren ook super! Groetjes, Cindy

Corrie zei

Ach Ghea, wat een lieve kaart, de kleuren vind ik ook zo mooien je hebt Tilda prachtig ingekleurd ik vind je kaart super groetjes Corrie

Carla zei

Ghea, wat heb je er weer een mooie creatie van gemaakt. Leuk he, om al met de kerst weer ebzig te zijn.
Fijne zondag nog verder
Carla

Carla zei

Trouwens, je stempel is binnen!! Geef ik morgen mee aan Yvonne, okay?

jolanda zei

Hoi Ghea

Supermooi kerstkaartje is het geworden.

Groetjesssssss Jolanda

Betina zei

wat een mooi kaartje Ghea, leuk dat je met de challenge meedoet, succes!!

Liefs Betina