zondag 10 juni 2012

Easelkaart Kerst

Hallo lieve volgers ik heb vandaag mijn kaartje afgemaakt, die wil ik gaan
plaatsen bij http://christmaschallenges.blogspot.com/  sketch
De opdracht is maakt een ronde kaart naar aanleiding van de sketch.
En toen dacht ik dan maak ik er een ronde easelkaart van met twee
magnolia stempels ingekleurd met derwent coloursoft potloden.
Papermania scrappapier  A Silent Night
De randen heb ik afgewerkt met inkt en met stickels- star-dust
Zes gouden sterren met de sterrentjesmal van boekenvoordeel.
Sticker Vrolijk Kerstfeest-   Het onderste papier met de Kerstroos
is van Magnolia. Ik hoop dat jullie hem leuk vinden, ik in ieder geval wel.


Fijne zondagmiddag, en geniet van het heerlijke zonnetje.
Lieve groetjes van Ghea

8 opmerkingen:

Corrie zei

Wat een mooi kaartje Ghea
Het tasje hierboven is ook erg leuk

Groetjes Corrie

Plony zei

Gaaf hoor meis, ik vind dat ronde in easel-vorm heel mooi. Je tasje hierboven is ook heel goed gelukt, knap gedaan!
Fijne avond en liefs van Plony.

Miranda zei

Hoi Ghea.
Wat leuk dat je er een Easel kaartje hebt gemaakt van de sketch.
Hij is erg leuk, leuke magnolia's heb je gebruikt.
Gezellig dat je mee doet met de Challenge van het CCWS.

Groetjes Miranda

Corrie zei

Prachtige kaart super kleurtjes kortom geweldig lieve groetjes Corrie

Margo zei

Hallo Ghea

Mooie kaart.groetjes Margo

sandra_w zei

Woww! Wat 'n prachtig kaartje heb je gemaakt! Leuk dat je meedoet met de challenge van CCWS!
Succes!

jolanda zei

Je easelkaart is weer helemaal toppie meid op naar de volgende prijs

Groetjessssssssss Jolanda

Marion E. zei

Wat een mooie ronde easwlkaart heb je gemaakt.. Dank je wel voor je deelname aan ccws..

Groetjes

Marion