maandag 4 juni 2012

Challenge Hobbyjournaal

Hallo lieve volgers wat een snert weer vandaag he, moet ik vanavond
ook nog eens de avondvierdaagse gaan lopen. Ik hoop dat het dan droog is.
Maar om te knutselen is het heerlijk weer daar heb ik dan ook gebruik van
gemaakt, met deze kaart doe ik mee aan de challenge van het Hobbyjournaal.
De sketch is gemaakt door Jannie van der Zwan.

Ik vind het een moeilijke opdracht want ik ben niet zo goed in het maken van
vintage kaarten. Dit is meer iets voor mijn maatje Plony die is daar een kei in.
Maarja ik heb toch mijn uiterste best gedaan want je weet maar nooit, stel dat
ik wel win dan kan je toch 100 euro in je eigen favoriete hobbywinkel (s)
besteden en dat is toch een heel fijn idee.


Laat het me maar weten wat jullie ervan vinden, morgen horen we wie de ge-
lukkige winnaar is geworden. Ik ga heel hard duimen wie weet helpt het, wens
jullie een hele fijne dag toe, ik ga me zo voorbereiden voor vanavond.

Groetjes van Ghea

7 opmerkingen:

Plony zei

Nou zegggggg.....niet zo'n kei zegt ze dan........ik vind hem GEWELDIGGGGGGGGG!!!!!!!! Écht helemaal geweldig, voor herhaling vatbaar zo'n GHEA-vintage. Ik zal voor je duimen want die 100 euro gun ik je van harte hoor meis.
Liefs Plony

Marguerite zei

Ik vind hem helemaal te gek!! Wordt nog moeilijk voor Plony om jou voor te blijven....
De bloemen vind ik ook super mooi.
Groetjes Marguerite
De momenten dat ik stil zit zal ik voor je duimen.

Cindy zei

Wat een superkaart! Ik vind de kleuren ook geweldig mooi! Heel leuk! Groetjes, Cindy

Kim zei

Nou ik vind het echt een pracht van een vintage kaart! Heel mooi gedaan. Ik hoop voor je dat het droog is gebleven tijdens het lopen van de avondvierdaagse. Succes de komende avonden nog!

Groetjes Kim

Margo zei

Hallo Ghea

Super mooie kaart en hele mooie kleuren en dan zeggen dat dat niks voor jou is je kan meer dan je zelf denkt.De bloemen vind ik super heb je die ook zelf gemaakt?en over het weer ja echt snert maar je zegt het al echt weer voor te frutselen.succes met de avondvierdaagse hoop dat jullie droog weer hebben,groetjes Margo.

Corrie zei

Nou wijfie ik gun je die honderd euro van harte, het is een prachtige kaart en de kleuren zijn ook heel mooi ik ga ook voor je duimen hoor!!!! groetjes Corrie

Het Hobbyjournaal zei

Hallo Ghea, gefeliciteerd want je hebt de prijs gewonnen met deze kaart!
Groetjes Femmy