woensdag 6 juni 2012

Challenge: EERSTE GEWORDEN

Goedemiddag lieve volgers, ik heb zojuist gelezen dat ik gewonnen heb bij
de Challenge van het Hobbyjournaal. Wat ik van z n lang zal ze leven nooit
had durven dromen is gebeurd, wowwww wat ben ik hier blij mee en wat ben
ik trots op me zelf dat ik heb meegedaan, ik ben gek op vintage kaarten het is
alleen niet mijn ding. Je kreeg deze prachtige sketch erbij van Jannie van der Zwan
maar als ik dat ook nog zelf had moeten verzinnen, dan ben ik zo een week verder.
Vandaar dat ik ze niet vaak maak, maar ik ga daar verandering in proberen te brengen.
Wens iedereen een hele fijne dag, die van mij kan in ieder geval niet meer stuk.
Ook niet als het vanavond regent nog twee keer lopen en dan is onze medaille
weer binnen. Ik loop voor de achtste keer samen met mijn hobbymaatje Jolanda
of beter bekend als Jo46.
p.s Ga eens kijken bij http://het-hobbyjournaal.blogspot.nl/  want 100 euro winnen
dat is een heel fijn gevoel, dat kan ik je wel vertellen. Ik heb het in gedachten al
heel wat keren uit gegeven aan van alles en nog wat. Zal ik nu wel of niet aan
de copics beginnen, of hou ik het maar bij de potloden. Ik heb ook nog 26 aqua
markers twee keer mee gekleurd maar voor mij is het niks laat ik die eerst maar
verkopen. Stel je voor dat het met de markers ook niet lukt, nee dat kan niet
daar zijn ze te duur voor ga der nog een nachtje over slapen. Mocht je interesse
hebben in de aquamarkers stuur me dan even een prive berichtje op het
hobbyjournaal onder de naam dolly52 of misschien kunnen we ruilen met elkaar.


Lieve groetjes van Ghea

6 opmerkingen:

Corrie zei

Hartelijk gefeliciteerd Ghea ik vind het super voor je dat je zo'n grote prijs hebt gewonnen jou dag kan niet meer stuk denk ik lieve groetjes Corrie

Margo zei

Hallo Ghea

Proficiat met je prijs daar mag je gerust super trots op zijn.en wandel ze.groetjes Margo.

Corrie zei

Hey wat leuk Ghea
gefeliciteerd, en terecht hoor het is een plaatje.

groetjes Corrie

Cindy zei

Van harte gefeliciteerd met je prijs Ghea, je kaart is ook supermooi, je bent een terechte winnaar! Groetjes, Cindy

jolanda zei

He Ghee

Meid meid van harte gefeliciteerd dat wordt trakeren op ijssssssssssss hihi

Liefs Jolanda

Anoniem zei

Hoi Ghea,
Ik had net als jij meegedaan maar jij hebt de prijs zeker verdiend hoor. Gefeliciteerd.
Veel plezier met het besteden in je hobbywinkel.

Groetjes Caroline
(Caroline op HJ)