zaterdag 19 mei 2012

Veel liefs van mij xx

Hallo lieve maatjes ik wil jullie allemaal heel hartelijk bedanken voor
jullie leuke reacties die ik heb ontvangen op mijn vorige kaartje.
Vandaag zag ik een leuke sketch bij http://mojomonday.blogspot.com/
en dacht ja dat is hem, ik had het afdrukje al een tijdje geleden gekleurd
met de derwent coloursoft potloden, leuk papier van papermania,.
de mal en de bovenste bloem is van MD  en natuurlijk een creme/wit
roosje, de buitenkant afgewerkt met distress inkt tumbled glass.
Ik hoop dat jullie haar leuk vinden.

Liefs Ghea

4 opmerkingen:

Kim zei

Wat een schatje! Leuk zo met dat rood/wit/blauw.

Groetjes Kim

Margo zei

Hallo Ghea

Het is een heel mooi kaartje het afdrukje vind ik heel mooi ingekleurd.groetjes Margo.

Plony zei

Wat een lieverdje zeg, heel mooi gekleurd en mooi gecombineerd met de rest. Superschattig!
Nu ga ik even naar bovennnnnnnn......

jolanda zei

Hoihoi

Nou jij ben ook weer druk in de weer geweest SCHITTEREND kaartje

Liefssssssss Jolanda