zondag 20 mei 2012

Moederdag / Mothersday

Zo hier ben ik weer , vanmiddag heerlijk bezig geweest met mijn nieuwe
opdracht maak een Moederdag / Mothersday creatie ik plaats haar bij:

http://nadiaschallengeblog.blogspot.com/  en via de email bij
http://creapaleis.blogspot.com/  


Ik heb papier gebruikt van papermania/ lemon,  ook het ik papier ge-
bruikt van de boekenvoordeel papierblok 15x15
Stempel van magnolia ingekleurd met de coloursoft van Derwent
Op het ronde stempelafdrukje staat: FOR THE SWEETEST MOTHER
OP THE WHOLE WORLD deze afdruk kan je gratis uploaden bij
http://marianne9999.blogspot.com/ deze dame zit ook in het design Team
en maakt prachtige creaties, ga eens bij haar kijken. En wie weet zie je iets
leuks wat je kan en mag gebruiken.
Wens iedereen een gezellige avond, en voor morgen werk ze allemaal.
Lieve groetjes van Ghea

11 opmerkingen:

Corrie zei

wat een geweldig mooi tasje Ghea

Groetjes Corrie

jolanda zei

je tasje is erg mooi geworden, maar volgens mij is moederdag al een week geleden of is het alvast voor volgend jaar hihi

groetjesssssss jolanda

KarinsArtScrap zei

een geweldig leuk tasje heb je gemaakt.
bedankt voor het meedoen bij nadia's challenge.

groetjes karin

Margo zei

Hallo Ghea

Mooi tasje mooie frisse kleurtjes groetjes Margo.

Corrie zei

Ik ga je volgen wijfie je creaties spreken mij wel aan en ik hoop héle mooie kaarten van je te mogen zien lieve groetjes Corrie

Corrie zei

Sorry Ghea je tasje is prachtig even vergeten te vermelden liefs Corrie

jolanda zei

mooi gemaakt.
leuk kleurtjes

Kim zei

Wat een lief tasje! En zo heerlijk vrolijk met die mooie kleurtjes.

Groetjes Kim

cristel zei

een heel mooi tasje en bedankt om mee te doen met Nadia's challenge
grtjs cristel

Helen zei

wat een prachtig tasje. Leuk dat je meedoet aan Nadia's challenge.

Myriam zei

Een schitterend gepimpt tasje. Bedankt voor je deelname aan Nadia's challenge.