donderdag 17 mei 2012

make a Christmas wish

Hier ben ik weer met een nieuwe uitdaging, deze kaart heb ik gisteren gemaakt.
Ik ga hem plaatsen bij: http://christmaschallenges.blogspot.com/ 
Het plaatje is een free digi van Inger Harding daar moet je beslist even langs gaan.
Mooi papier van Papermania A Silent Night A4 vellen.
De brad in de kerstroos is  van Papermania Designer Epoxy Brads ook uit de serie
A Silent Night ze zijn erg mooi . De mal en het labeltje zijn van Marianne Design.
Stempel ingekleurd met de coloursoft potloden van derwent.
Ik wil iedereen graag bedanken voor jullie lieve berichtjes, ik vind ze altijd
super om te lezen dank jullie wel, wens jullie een fijne dag en freubel ze.

Liefs Ghea

7 opmerkingen:

Corrie zei

Prachtig kaartje Ghea
Groetjes Corrie

Plony zei

Heeeeel mooi Ghea, supergaaf! Ik ben ook bezig voor de wedstrijd bij hun, ik moet er nog even op broeden, hihi. Weer een kerstkaartje voor bij de voorraad, ik vind het toch wel wat hebben hoor, jij niet?
Liefs Plony.

Margo zei

Hallo Ghea
mooie kerstkaart en heel mooi papier groetjes Margo

Nicole zei

Prachtig kaartje, Ghea. Met een hele leuke bloem ook! Leuk ook dat je weer meedoet met de challenge bij CCWS. Tot de volgende keer weer :o)

Groetjes...

jolanda zei

HOi Ghee

Je kerstkaart ziet er Toppie uit de mijne is bijna klaar en moet zeggen zeggen ik zit ongeveer met de zelfde kleurtjes hihi

Groetjesssssssssssss

Jolanda zei

Ghea, wat heb je een prachtige kaart gemaakt voor CCWS, heel erg mooi en onzettend leuk dat je meedoet met de challenges! veel succes met je deelname

Betina zei

wat een super leuk kaartje Ghea en top dat je met de challenge meedoet, heel veel succes!!

Groetjes Betina