dinsdag 15 mei 2012

Happy Anniversary



Hallo trouwe kijkers, mijn dag begon vandaag goed, ik lees dat ik de 1e prijs
heb gewonnen bij the magnolia chickies ik kan dus binnenkort weer shoppen
leuk he. Ik heb deze kaart gemaakt voor mijn zoon en schoondochter, zij zijn
alweer twee jaar getrouwd, waar blijft de tijd. Mogen er nog velen volgen.
Ik ga deze kaart plaatsen bij http://moedershobbypaleis.blogspot.com/  laat
je inspireren door de foto, en dit is mijn inspiratie geworden.


Fijne dag allemaal, ik ga vanavond weer lekker freubelen met mijn hobbymaatje
Yvonne, de ene week bij haar thuis en de andere week bij mij vanavond bij mij dus.
Doeiiiiii doeiiiiii groetjes van Ghea

8 opmerkingen:

Corrie zei

Wat een mooi kaartje Ghea!!!
Het kaartje uit je vorige post is ook al zo mooi

Groetjes Corrie

Plony zei

Gefeliciteerd met je prijs hoor Ghea, leuk toch. Iets winnen is altijd leuk! Je kaartje is ook leuk, veel meer nog dan leuk zlefs, TOPPIE! Heel gaaf gedaan en wie weet is dit de volgende winnaar, succes!
Liefs Plony

jolanda zei

Hoi Ghee

Schitterend kaartje en nogmaals GEFELICITEERD met je eerste prijs moet met deze toch ook lukken vind je niet.

Groetjessssss jolanda

Margo zei

Hallo Ghea
mooie kaart heb je gemaakt voor je zoon en schoondochter.en proficiat met je prijs die je gewonnen hebt.

Rema designs zei

Hoi
Gefeliciteerd met je prijs en weer een prachtige kaart
Groetjes rebecca

LottesCards zei

Wat een lief kaartje heb je gemaakt!
Gezellig dat je meedoet met de challenge van MHP.

Liefs Lotte

Sieta zei

Wat een mooie kaart Ghea!

Bedankt voor het meedoen bij MHP.

Liefs Sieta

Karin Schuring zei

Heel romantisch zo'n kaartje! gezellig dat je meedoet met de challenge van MHP!
Groetjes, Karin