zondag 8 april 2012

Welkom kleine vent.......

Goedenavond allemaal ik heet eerst mijn nieuwe volgers van harte welkom
op mijn blog. Leuk dat jullie je hebben aangemeld en een reactie hebben
achter gelaten, altijd leuk om te lezen dank jullie wel. Dan wil ik nu graag mijn
nieuwe creatie plaatsen bij http://justmagnolia.blogspot.com/ Special Monthly
Challenge-Anything Goes Anything Goes. 



Dit is de binnenkant van de kaart, met de mallen van Marianne Design, en
de tekst stempel hallo kleine vent van eline s babys ook van Marianne.
Een stukje wit hartjeslint van Feestje - Enzo. De label heb ik zelf gemaakt.
De stempel van het eendje Bubbly Duck en het bij behorende design papier
zijn van Magnolia. Ik ben er helemaal weg van: ik heb hem gemaakt voor
Jan en Janneke die bevallen is van een zoon, die heel toepasselijk Jan heet.
Van harte gefeliciteerd met jullie zoon, liefs Ghea

4 opmerkingen:

Rema designs zei

Wat is die leuk en vrolijk geworden echt geweldig

Groetjes rebecca

Corrie zei

Ohhhh wat een lief kaartje Ghea
Leuk zo met dat bijpassende papier
Groetjes Corrie

Plony zei

Geweldig meis, heel leuk bij elkaar gecombineerd. Supersssss.
Liefs,Plony

Margo zei

Hallo Ghea

het is een mooi lief kaartje,vind de eendjes super. groetjes Margo.