maandag 30 april 2012

Kerstkaart

Bedankt allemaal voor jullie leuke reacties op mijn vorige kaart. Vandaag ga
ik meedoen bij http://christmaschallenges.blogspot.com/  naar aanleiding van
de sketch heb ik deze kaart gemaakt, ik heb hem ingekleurd met aquamarkers
en distress inkt. Het viel niet mee meestal kleur ik in met de derwent colorsoft.
Maar ik heb dit stempel afdrukje vorig jaar van een maatje gehad en deze was
op speciaal papier gestempeld voor de distress inkt vandaar mijn keuze. Maar
ik ben toch best tevrede laat jullie mening maar horen.
Fijne avond en de hartelijke groetjes van Ghea

8 opmerkingen:

Marguerite zei

Moet er eigenlijk wel om lachen. Eindelijk hebben we een dagje met zon en lekkere temperaturen maak jij een kerstkaart hahahaha...
Hij is leuk geworden joh!
Groetjes Marguerite

Carol zei

Beautiful card. Thanks for joining us at CCWS this time. Carol DT x

Claire zei

Gorgeous card, i love the image you've used. Thanks for joining us at CCWS this time
Claire xx

Wilma zei

Je kaartje is hartstikke leuk geworden! Het inkleuren is goed gelukt, hoor..
Leuk dat je meedoet met CCWS!
groetjes, Wilma

Plony zei

Prima gelukt hoor meis, het is een dotje. Best leuk toch, kerstkaarten maken met mooi weer, hihihi. Ik vind het zelf eigenlijk achteraf helemaal niet zo moeilijk en jij hebt nog kerstmuziek op toch als je een kerstkaart maakt. Lekker bezig hoor en hij kan maar vast in de vooraadbak zitten.
Liefs Plony

Laura zei

Wat een pracht van een Kerstkaart!

Hugs, laura

Marijke zei

Mooie kaart Ghea!
Ik vind het heerlijk om heel het jaar door kerstkaarten te maken.
Bedankt voor de deelname bij CCWS!

Groetjes Marijke

Renata zei

Prachtig kaartje Ghea, helemaal top. Leuk dat je meedoet met de challenge bij Christmas Challenges {with sketches}.