maandag 16 april 2012

Hallo maatjes hier ben ik met een nieuwe uitdaging, en dit is de sketch waar
je aan moet voldoen: in de kleuren ROOD- GROEN- en WIT.
Ik doe mee by: http://christmaschallenges.blogspot.com/  en dit heb ik gemaakt,

Het is papier van DCWV The Christmas Combo stack, en ik heb een magnolia-
stempel gebruikt, en deze ingekleurd met derwent colour soft potloden.
Weten jullie dat ik altijd kerstkaarten maak met kerstmuziek in mijn oren, dan
heb ik het helemaal naar mijn zin. Dan kan ik zelfs met 30 graden in de kerst-
stemming komen helemaal SUPER vind ik dat, moet je misschien ook eens proberen.
Ik ben tevreden over mijn creatie, ik hoop jullie ook laat het me maar weten.
Ik wens iedereen een hele fijne avond, lieve groetjes van Ghea

9 opmerkingen:

Plony zei

Superrrrrrrrrrr Ghea, wat knap gedaan. Ik zou ook eigenlijk kerstkaarten moeten maken tussendoor maar het komt er maar niet van. Jij hebt er in ieder geval vast weer 1 voor de voorraad en nu maar hopen dat ie ook nog een prijsje binnen sleept.
Liefs Plony

sparcstation zei

Hi Ghea, congratulations for this beautiful card. The papers are just amazing, a lovely take on the sketch. Thanks for joining us at CCwS. All the best, sparcstation

Tiets zei

prachtig kaartje weer Ghea!!
groetjes Tiets

Corrie zei

Wat een mooie kaart Ghea
Groetjes Corrie

Nicole zei

Hallo Ghea, je hebt een heel leuke kerstkaartje gemaakt met Renata's schets. Heerlijk om zo in de kerstsfeer te komen, zelfs nu :o). Wil je alleen nog wel de schets van je blog halen, dan kun je meedingen naar het prijsje (een van de regeltjes!). Bedankt voor het meedoen bij CCWS en succes!

Groetjes...

Betina zei

Wat een super leuk kaartje en leuk dat je met de halflege meedoet, succes!!

Groetjes Betina

Nicole zei

Hoi Ghea, fijn dat je de schets weg hebt gehaald. En nu duimen voor de hoofdprijs :o))

Groetjes...

Marijke zei

Mooie kaart Ghea!
Bedankt voor je deelname bij CCWS!
Groetjes Marijke

Wilma zei

Prachtig kaartje!
Leuk dat je meedoet met de challenge bij het Derwent/Prismablog!
groetjes, Wilma