vrijdag 20 april 2012

Hallo lieve maatjes, bedankt voor je leuke reacties op mijn vorige kaart fijn
om te lezen. Woensdagmiddag bezig geweest met het inkleuren van mijn
stempels. Ze zijn alle 3 van Penny Black ik vind ze zo schattig, dit is al mijn
tweede kerstkaart met deze engeltjes zoooooooooo leuk om te doen.
Ik ga met deze kaart meedoen bij :
http://eenhoopinspiratiechallenge.blogspot.com/  de opdracht
is maak een kerstkaart in de vorm van een ster, en dit is mijn creatie geworden.
Ik ben er zeer tevreden over, ik wacht af wat de rest er van vindt.
Fijne avond en een heerlijk weekend doeiiiiiiiiiii doeiiiiiiiiiiiiii Ghea

5 opmerkingen:

Corrie zei

Wauwww Ghea
wat een super mooi kaartje leuk zeg al die verschillende engeltjes...heel erg leuk gedaan

Groetjes Corrie

Mieke zei

Ohw, wat een prachtige kaart! Nu durf ik mijn werkje al niet meer in te sturen... Maar ja, ik ga het toch doen ;-) Echt fantastisch mooi deze!

Jolanda zei

prachtige en hele aparte kerstkaart Ghea! bedankt voor je deelname bij EHI!
grtz Jolanda

GerJanne zei

Hoi Ghea,

ik ben net nieuw als DT lid van EHI en ik moet zeggen dat je een heel mooie creatie hebt gemaakt. Dit noemen ze nu out of the box denken. Heel mooi gedaan! Fijn dat je meedoet aan onze challenge en tot een volgende keer!

GerJanne

Jacqueline (Sjakkie) zei

Prachtig kerstkaartje, mooie kleuren!
Bedankt voor je deelname aan de challenge van EHI.
Groetjes van Jacqueline