vrijdag 27 april 2012

55 Jaar Getrouwd

Ja ja het is alweer 55 jaar geleden dat mijn ouders in het huwelijksbootje stapte.
Doe ze dat maar eens na, ik ben al over de helft heen dus ik doe het best goed.
Morgen is het de laatste dag dat ik dit kaartje kan plaatsen , het is een kaartje
met sketch bij http://moedershobbypaleis.blogspot.com/  kom maar kijken
of je het leuk vindt, ik wens iedereen een heel fijn weekend en een hele
gezellige koninginnedag toe veel plezier, en doe voorzichtig.
Liefs Ghea

3 opmerkingen:

Plony zei

Deze is ook heel gaaf hoor meis, wat fijn dat je je ouders nog hebt zeg, dat is wel heel bijzonder. Geniet maar van hen en ik hoop dat jullie met elkaar fijn kunnen genieten van dit heugelijke feit, 55 jaar is niet niets.
Liefs Plony.

Sieta zei

Hoi Ghea, gefeliciteerd met het 55 jarig huwelijk van je ouders.
Je kaart is geweldig leuk geworden met die twee oudjes erop.
Fijn dat je meedoet met de challenge van Moeders Hobbypaleis.

Liefs Sieta

Karin Schuring zei

Wat bijzonder zeg zo'n mooie lange tijd met elkaar! Fijn om ook eens te horen dat het toch wel nog kan ;D Geniet van ze en heel veel plezier!
Gezellig dat je meedoet met de challenge van MHP. Je link was niet helemaal goed overgekomen maar ik heb je toch gevonden ;p Groetjes, Karin