dinsdag 21 februari 2012

Alles behalve gewoon: dat is wat er wordt gevraagd bij de creatieve zebra.
Dus dacht ik dan maak ik een boekenlegger, voor Annelot haar verjaardag.
Zij is namelijk verzot op lezen, en ik heb een kaart gemaakt die alles
is behalve gewoon. I love it..... maar ik ben dan ook heel erg weg van
Tinkerbell, en van het thema zwart-wit met een vleugje rood.
Ik ga hem nu plaatsen by http://decreatievezebra.blogspot.com/
en ik kijk er naar uit wat jullie er van vinden.
Helaas nog niet voor elkaar gekregen om mijn woordverificatie
uit te zetten, sorry voor het ongemak, het staat bij mij niet op de
plek waar het hoort te staan. We zijn er mee bezig.
Ik wil iedereen bedanken voor jullie lieve reacties op mijn vorige kaart.
Met een andere kleur papier er achter lijkt het weer een heel ander gezicht.
Ik kijk uit naar jullie lieve reacties, en bedankt dat je langs geweest bent.
Fijne dag, lieve groetjes van Ghea

1 opmerking:

Gea zei

Dit is een hele leuke kaart geworden. Dank je dat je mee doet aan De Creatieve Zebra Gr Gea B