maandag 30 januari 2012

We gaan naar Zandvoort al aan de zee.
Ja ja ik weet het, het is winter maar bij mij is het vandaag zomer.



Een leuke easelkaart gemaakt met de lantaarn mal, ik heb een anker en twee
meeuwen gestempelt. Deze uitgenipt en bovenop de lantaarn geplakt en het
anker een stukje achter de lantaarn geplakt. Dit alles afwerkt met twee zee-
sterretjes, wat kleine schelpjes en twee strass steentjes. Bijna vergeten maar
achter de lantaarn heb ik de duinen door gestempelt, en rondom afgewerkt
met distress ink vintage photo. Zo ontstaat er een zomerse dag in de winter.
Ik hoop dat jullie hem leuk vinden.


Lieve groetjes Ghea


1 opmerking:

Plony zei

Superrrrrrrr, wat een gave easel is dit zeg. Eindelijk die lantaarn eens op een andere manier in beeld, iedereen doet er hetzelfde mee. Heel gaaf gedaan!
Liefs,Plony